رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان از کشف مقدار یک کیلو گرم تریاک از یک سوداگر مرگ در زنجان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ سرهنگ سعید بابایی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان با اعلام این خبر گفت:ماموران مبارزه با مواد مخدر زنجان در جریان فعالیت یک سوداگر مرگ در سطح شهرستان زنجان قرار گرفتند.

وی افزود: این فرد به هویت معلوم که در یکی از مناطق شهر زنجان ساکن بود مواد مخدر از نوع تریاک را در اوزان بالا تهیه و به زنجان منتقل و توسط عوامل خود توزیع می‌کرد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان گفت: به دنبال این اطلاع دو تیم ویژه تشکیل و پیگیری موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: بلافاصله پس از اطلاع از خبر ماموران با انجام کار اطلاعاتی موفق شدند متهم را شناسایی وتحت نظر قرار داده و متهم را حین فروش مواد مخدر غافلگیر و دستگیر کنند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان زنجان خاطر نشان کرد: در بازرسی بدنی از این متهم مقدار یک کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد.

بابایی در خاتمه با اشاره به اینکه مردم موارد مشکوک را با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در میان گذارند  افزود:در این زمینه متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضایی شد.
 
 
انتهای پیام/ن
 

 

کشف یک کیلو گرم تریاک از یک سوداگر مرگ در زنجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.