نماینده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیرو‌های مسلح در سیستان و بلوچستان از تشییع و خاکسپاری پیکر دو شهید گمنام در زاهدان خبر داد.

زاهدان میزبان  پیکر مطهر دو شهید گمنامبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، حمزه دهقان نماینده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیرو‌های مسلح  در نشست خبری صبح امروز ضمن گرامیداشت یادو خاطره شهیدان اظهار کرد: پیکر دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس جهت خاکسپاری در شهر زاهدان به ۴ آذر ماه وارد زاهدان می‌شود و در ساعت ۸ صبح در فرودگاه زاهدان مورد استقبال احاد مردم قرار می‌گیرد.

وی بیان کرد: پیکر این شهیدان ساعت ۸ صبح در فرودگاه زاهدان مورد استقبال آحاد مردم قرار می‌گیرد و ظهر روز دو شنبه همزمان با سالروز شهادت امام حسن عسکری از مسجد ابوذر غفاری تشییع و در نقطه مورد نظر قرار گرفته در بولوار رسالت و در ارتفاع شهر زاهدان خاکسپاری شود.

دهقان با اشاره به این که این دو شهید گمنام ۱۷ و ۲۰ سال سن داشته اند عنوان کرد: شهید ۱۷ ساله مربوط به عملیات رمضان سال ۱۳۶۱ و شهید ۲۰ ساله هم مربوط به عملیات کربلای چهار در تاریخ چهار دی ۱۳۶۵ است.

وی با بیان این که تاکنون پیکر ۱۰۷ شهید در ۴۶ نقطه از استان خاکسپاری شده است تصریح کرد: مردم وظیفه دارند از ارزش‌های دوران دفاع مقدس پاسداری کنند که این امر در شهر زاهدان به صورت ویژه مورد توجه قرار گرفته است به طوری که در ۱۳ نقطه از شهر زاهدان شهید گمنام داریم.

انتهای پیام/ع

تشییع پیکر شهدای گمنام درزاهدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار