مدافع تیم پیکان گفت: هدف افرادی که موضوع سحر و جادو در فوتبال را مطرح می‌کنند ضربه زدن به تیم پیکان است.

حمودی: هدف از طرح موضوع جادوگری ضربه زدن به پیکان است/از استقلال و تراکتورسازی طلب دارمعلی حمودی در گفتگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص پدیده جادوگری در فوتبال ایران اظهار داشت: من به هیچ عنوان اعتقادی به جادوگری ندارم و واقعا نمی دانم چرا این بحث الان مطرح می شود و چرا سال گذشته چنین بحثی مطرح نشد. هدف افرادی که موضوع سحر و جادو را مطرح می کنند ضربه زدن به تیم پیکان است، زیرا آنها از نتیجه گرفتن پیکان و صدرنشینی این تیم ناراحت هستند.

وی ادامه داد: عده ای نباید به خود اجازه دهند که به راحتی با آبروی افراد بازی کنند. اگر جادوگری در فوتبال واقعا تاثیرگذار بود همه تیم ها به دنبال استخدام جادوگر و اینگونه مسائل بودند. خدا را شکر ما در تیم پیکان هیچ گونه اعتقادی به جادوگری و رمالی نداریم و به دور از حاشیه تمرینات خود را دنبال می کنیم.

 بازیکن تیم پیکان با اشاره به طلبش از تیم های استقلال و تراکتورسازی گفت: من از تیم های استقلال تهران و تراکتورسازی تبریز طلب دارم اما فعلا قصدی برای شکایت به فیفا ندارم و منتظر تماس مسئولان این دو باشگاه هستم. من حتی پول مالیات قراردادم با استقلال را پرداخت کرده ام و به خاطر آن مدتی ممنوع الخروج نیز شدم اما حاضر نیستم برای گرفتن طلبم آبروی باشگاه ریشه دار استقلال را به خطر بیاندازم.

 وی در مورد نتایج خوب تیم پیکان در هفته های اخیر لیگ هفدهم عنوان کرد: خوشبختانه تیم ما تاکنون نتایج قابل قبولی کسب کرده است و هدف ما قرار گرفتن در جایگاهی خوب در بالای جدول است. ما برای رسیدن به این هدف بلندپروازی نمی کنیم و سعی می کنیم گام به گام جلو برویم و بازی به بازی بهتر شویم.

 حمودی با اشاره به دیدار روز جمعه تیم پیکان با استقلال خوزستان در هفته سیزدهم لیگ برتر گفت: پیروزی در بازی با استقلال خوزستان برای تیم ما اهمیت ویژه ای دارد و ما امیدواریم با کسب 3 امتیاز این دیدار جایگاه خود را در صدر جدول تثبیت کنیم. جایگاه تیم ها در جدول متغیر است و ما امیدواریم با لغزش پارس جنوبی و پرسپولیس صدرنشین شویم.

انتهای پیام/

اظهارات حمودی در مورد جادوگری در فوتبال ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار