تيم فوتسال هیأت‌‌ فوتبال قم در نوزدهمين دوره ليگ برتر فوتسال باشگاه‌های كشوراز تيم مقاومت قرچك پذيرايی مي‌كند.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛   استارت دیدارهای هفته ششم از دور برگشت نوزدهمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور بین 14 تیم لیگ برتری به طور همزمان از ساعت 16 روز شنبه چهارم آذر ماه زده می‌شود و هیأت‌‌ فوتبال قم در خانه برابر تیم مقاومت قرچک صف‌آرایی خواهد کرد.
تیم فوتسال هیأت‌‌ فوتبال قم که از 18 مسابقه این فصل 14 بار به حریفان لیگ برتری باخته، دو تساوی در کارنامه دارد و تنها دو بار موفق به شکست رقبا شده تا با کسب تنها هشت امتیاز از این تعداد بازی در مکان چهاردهم و آخر جدول 14 تیمی نوزدهمین دوره لیگ برتر قرار بگیرد.
حریف تیم هیأت‌‌ قم در هفته نوزدهم لیگ برتر مقاومت قرچک است که به عنوان قهرمان فصل 96 – 1395 لیگ دسته اول فوتسال ایران از 18 بازی قبل خود 6 برد، پنج تساوی، هفت باخت، 50 گل زده، 50 گل خورده و 23 امتیاز در کارنامه دارد و هم اکنون در مکان هشتم جدول جای دارد.
مسابقه تیم‌های هیأت‌‌ قم و مقاومت قرچک در نیم‌فصل نخست رقابت‌های لیگ برتر فوتسال در سالن شهدای هفتم‌تیر قرچک برگزار شد و در پایان دو تیم به تساوی دو بر دو رضایت دادند تا یکی از دو تساوی هیأت‌‌ قم در مقابل قرچکی‌ها رقم خورده باشد و این هفته شاگردان سیدمهدی غیاثی امیدوار به شکست این تیم وارد میدان شوند.
این مسابقه بین نمایندگان قم و قرچک در حالی برگزار می‌شود که هیأت‌‌ قم در هفته هجدهم رقابت‌ها میهمان تیم شهرداری ساوه بود و با نتیجه پرگل چهار بر یک به میزبان خود باخت تا چهاردهمین باخت این فصل را بپذیرد اما تیم مقاومت قرچک در سالن شهدای هفتم‌تیر میزبان تیم رده چهارمی حفاری اهواز بود و با نتیجه دو بر یک از سد حریف عبور کرد.

انتهای پیام/ت

میزبانی تیم فوتسال هیأت‌‌ فوتبال قم از تیم مقاومت قرچک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار