دبیر فدراسیون هاکی جمهوری اسلامی ایران گفت: اردبیل شرایط میزبانی برگزاری مسابقات آسایی هاکی در سالن را دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، بخارایی، دبیر فدراسیون هاکی جمهوری اسلامی ایران در بازدید از مجموعه های ورزشی علی دایی، رضازاده، دفتر استعداد یابی و پایگاه قهرمانی افزود: استان اردبیل با توجه به قابلیت ها و ظرفیت هایی که دارد می تواند از قطب های ورزش کشور بشود و در بحث توریسم ورزشی هم می تواند به نحو احسن نقش ایفا کند.

وی افزود: با توجه به اینکه اردوی آماده سازی تیم ملی هاکی از 28 آبان جهت حضور در مسابقات جام جهانی 2018 آلمان در شهر سرعین در حال برگزاری است از میزبانی استان اردبیل راضی هستیم و اردو در بهترین شرایط در حال برگزاری است و امیدواریم بتوانیم تیم را در بهترین شرایط راهی مسابقات بکنیم.

بخارایی افزود: اردبیل از شرایط زمین چمن با مشکل مواجه هست ولی با وجود سالن شش هزار نفری رضازاده و سالن شهید آسمانی می تواند میزبان خوبی برای بازی های توپی و سالنی باشد.

وی اضافه کرد: با وجود سالن ورزشی رضا زاده و دیگر سالن های موجود در اردبیل، این استان می تواند میزبانی شایسته ای برای برگزاری مسابقات هاکی آسیایی 2019در داخل سالن باشد که ما در شرایط ایده آل این موضوع را هم به فدراسیون و هم به کنفدراسیون آسیا انعکاس خواهیم داد و مقدمات میزبانی استان اردبیل را فراهم خواهیم کرد.

 

انتهای پیام/ح

اردوی آماده سازی تیم ملی هاکی در شهرستان سرعین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.