۳۱ هزار لیتر سوخت قاچاق از یک دستگاه تریلر در نوشهر کشف شد.

سردار سیدمحمود میرفیضی فرمانده انتظامی مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: به منظور جلوگیری از هدر رفت سرمایه‌ های ملی و در پی کسب خبری مبنی بر عرضه سوخت قاچاق خارج از شبکه توزیع در شهرستان نوشهر، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی و پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی شهرستان نوشهر قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با بررسی‌های همه جانبه، تریلر حامل سوخت قاچاق را هنگام تردد در یکی از محور‌های آن شهرستان شناسایی و آن را توقیف کردند.

سردار میرفیضی گفت: در بازرسی‌های انجام شده ۳۱ هزار لیتر نفت سفید که راننده خودرو آن را به صورت قاچاق و خارج از شبکه توزیع در این شهرستان به فروش می‌رسانده کشف شد.

فرمانده انتظامی مازندران با بیان اینکه محموله کشف شده فاقد هرگونه مجوز قانونی بوده است، افزود: خودروی مورد نظر توقیف و مالکان آن پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند

سردار میرفیضی با بیان این که حفظ منابع ملی و جلوگیری از هدر رفت آن یک وظیفه همگانی و نیازمند همکاری‌های همه جانبه مردم و دستگاه‌های اجرایی با نیروی انتظامی در مقابله با سوجویان است از مردم خواست: در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک سریعا مراتب را به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/ م

دستگیری قاچاقچی سوخت در نوشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.