جشنواره «دانشگاه بدون دخانیات» دانشگاه‌های منطقه ۶ کشور به میزبانی دانشگاه شهرکرد برگزار شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ جشنواره «دانشگاه بدون دخانیات» دانشگاه‌های منطقه ۶ کشور در راستای ایجاد دانشگاه پاک و در دو بخش همایش و نمایشگاه به میزبانی دانشگاه شهرکرد برگزار شد.

در بخش همایش این جشنواره، حمید یعقوبی مدیرکل مشاوره و سلامت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، پرویز افشار معاون کاهش تقاضا و توسعه مشارکت‌های مردمی و سخنگوی ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور، اعضای هیئت رئیسه و دانشگاهیان دانشگاه‌های منطقه ۶ کشور حضور داشتند.

در بخش نمایشگاهی نیز نمایندگان دانشگاه‌های منطقه‌ ۶ کشور در قالب ۱۲ غرفه آثار خود را شامل پوستر، عکس، مقاله، کتاب، گل‌های زینتی، کاریکاتور و آثار فرهنگی و هنری مرتبط با مواد مخدر به نمایش گذاشتند و در سمت دیگر نمایشگاه به صورت نمادین سیگار را تشییع کردند.

در پایان این جشنواره در بخش نقاشی، دانشجویان دانشگاه هنر اصفهان، رتبه‌های نخست و سوم و دانشگاه شهرکرد رتبه دوم را از آن خود کرد.

در قسمت کاریکاتور، دانشگاه هنر اصفهان به عنوان دانشگاه برتر معرفی شد.

در بخش عکس دانشجویان نیز دانشگاه شهرکرد در جایگاه نخست و دوم و دانشگاه هنر اصفهان در رتبه سوم جای گرفت.

همچنین از نمایندگانی از کانون‌های همیار برای مبارزه با مواد مخدر در دانشگاه‌های هنر، صنعتی و دولتی اصفهان، دانشگاه شهرکرد، اردکان، یزد و میبد نیز تجلیل شد.

دانشگاه شهرکرد با سه پردیس شهرکرد، فارسان و بروجن، دارای ۸ دانشکده، ۳۳۰ عضو هیئت علمی و حدود ۸۰۰۰ دانشجو در غرب شهرکرد (مرکز استان چهارمحال و بختیاری) و کیلومتر ۲ جاده سامان، در ابتدای بلوار رهبر قرار دارد.

انتهای پیام/ز

جشنواره دانشگاه بدون دخانیات در دانشگاه شهرکرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار