مرحله آخر انقعاد قرارداد با شركت هواپيمايى زاگرس به منظور انتقال ورزشكاران به سيرجان در استان کرمان انجام و مشکل پرواز حل شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، در حالیکه شهرستان سیرجان در استان کرمان برای برگزاری مسابقات بین المللی كُشتى، جام شاهد اعلام آمادگی 100 درصد کرده بود، ناگهان امروز اعلام شد این میزبانی از سیرجان گرفته شده است و به دنبال آن، خبری از فدراسیون كُشتى مبنی بر اینکه" مجموعه مدیریتی کشتی کشور، ضمن قدردانی از تمام مسئولان ورزشی و سیاسی شهر سیرجان، به دلیل تلاش‌های صورت گرفته برای پذیرش میزبانی جام بین‌المللی شاهد، بعنوان یکی از معتبرترین تورنمنت‌های کشتی دنیا در رده سنی جوانان، با عنایت به آماده نبودن شرایط پروازی، برای انتقال مستقیم تیم‌های خارجی از تهران به سیرجان و محدودیت زمانی موجود برای فراهم شدن شرایط لازم جهت این امر مهم، جام بین‌المللی شاهد را با هماهنگی صورت گرفته در خانه کشتی شماره دو تهران و یا سالن انقلاب شهر کرج برگزار می‌کند" در فضاهای مجازی و شبکه های اجتماعی منتشر شد.

در پی انتشار این خبر، تلاش های اداره ورزش و جوانان شهرستان سیرجان ، برای انجام مرحله آخر انقعاد قرارداد با شركت هواپيمايى زاگرس به منظور انتقال ورزشكاران به سيرجان در استان کرمان آغاز شد.

در نهایت، مشكل پرواز مسابقات بين المللى كُشتى، جام شاهد طى نامه رسمى شركت هواپيمايى زاگرس به شماره ٩٦_٩٥٦٦ به رئيس فدراسيون كُشتى طى چهار نوبت پروازحل شد.

ناصر گل محمدى، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان سیرجان در این زمینه گفت: طى چند روز گذشته مسئولان شهرستان و استان، تمامى توان خود را براى ميزبانى شايسته از اين تورنمنت بين المللى گذاشته اند.

وی ضمن تشكر از اصحاب رسانه به عنوان حامى هميشگى ورزش سيرجان، افزود: خبر منعكس شده توسط سايت فدراسيون به منظور حساسيت روى موضوع ترانفسر ورزشكاران از تهران به سيرجان بوده است كه ظرف چند ساعت آينده اصلاح می شود.

مسابقات بين المللى كُشتى جام شاهد، ششم تا يازدهم آذر جاری به ميزبانى سيرجان در استان کرمان برگزار می شود.

انتهای پیام/ب

سیرجان، میزبان مسابقات بین المللی کُشتی جام شاهد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار