مانچینی از گزینه های اصلی هدایت تیم فوتبال عربستان در جام جهانی روسیه شد

فدراسیون فوتبال عربستان برای انتخاب سرمربی جدید تیم ملی این کشور با چند سرمربی صاحب نام از اروپا و آمریکای جنوبی وارد مذاکره شده است.

همه گزینه های سرمربیگری عربستانبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، فدراسیون فوتبال عربستان پس از این که شب گذشته ادگاردو بائوزا را از سمت سرمربیگری تیم ملی برکنار کرد، بلافاصله با مربیان صاحب نامی مانند اسکولاری برزیلی ، مانچینی از ایتالیا، آنتونیو پیتیسی از آرژانتین و میشل پرودوم، فن مارویک و گاس هیدینک و ادووکات سر مربیان سابق هلند وارد مذاکره شد تا از بین آنها بهترین گزینه را انتخاب کند.

بر اساس گزارش های رسیده در بین این گزینه ها شانس مانچینی سرمربی زنیت بیش از دیگران است و پس از او پیتزی و فن ماریک شانس بیشتری دارند.

ترکی الشیخ، رئیس اداره کل ورزش عربستان، روز چهارشنبه پس از اخرج بائوزا، با چاپ تصویری از ناصر الجوهر سرمربی سابق تیم ملی عربستان سعودی، در حساب توییتر خود مناقشه جدیدی را به راه انداخت.

انتشار این تصویر موجب اختلاف گسترده ای شده است که در بسیاری از گزارش ها و تحلیل ها عنوان شد که ناصر الجوهر جایگزین بائوزا شده است. این تفسیرها پس از انتشار تصاویری از سامی الجابر و محمد خراشی ادامه پیدا کرد.

منابع دیگر تایید کردند که برت فن مارویک هلندی در آستانه بازگشت به عربستان و در دست گرفتن هدایت تیم ملی عربستان سعودی است که او در دو سال گذشته با موفقیت عمل کرده است.

اخراج بائوزا پس از انتقاد گسترده ای که توسط خود رئیس فدراسیون درجریان اردوی سعودی ها در پرتغال آغاز شد، تعجب کسی را به دنبال نداشت.

گفتنی است بائوزا تنها پس از 5 ماه حضور روی نیمکت تیم ملی عربستان از کار برکنار شد. شکست 0-3 مقابل غنا، 0-3 برابر پرتغال و 0-1 مقابل بلغارستان در بازی های تدارکاتی اخیر، نهایتا مدیران فدراسیون عربستان را مجاب به اخراج او کرد.


انتهای پیام/

گزینه های سرمربیگری تیم ملی عربستان مشخص شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار