مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان غربی از شرکت ۲۰۰ واحد صنعتی آذربایجان غربی در کلینیک‌های صنعتی این شرکت از ابتدای سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ احسان جوی مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی آذربایجان غربی با بیان این مطلب افزود؛ براساس برنامه سالانه، این شرکت می بایست تا پایان سالجاری به تعداد 13 فقره کلینیک صنعتی ، در سطح شهرکها و نواحی صنعتی آذربایجان غربی برگزار می گردید که خوشبختانه با توجه به استقبال واحدهای صنعتی استان تا کنون 17 فقره جلسه کلینیک صنعتی توسط معاونت صنایع کوچک این شرکت برگزار شده است.

وی با اشاره به اینکه در این  جلسات برای بیش از 200 واحد صنعتی استان مشاوره های رایگان انجام پذیرفته است، اظهار داشت: این مشاوره ها در حوزه های مختلف از قبیل امور مالیاتی ، بیمه ، بانکی ، کار آفرینی و ... برای ارایه مشاوره های لازم جهت برون رفت صنایع از مشکلات شکل گرفته است.

جوی با بیان اینکه هدف اصلی این کلینیکها ایجاد فرهنگ استفاده از دانش مشاوران و نیز بهره گیری از  دانش روز در بین مدیران واحدهای صنعتی استان می باشد، تصریح کرد، در نظر داریم تا در ادامه برنامه های حمایتی از صنایع کوچک، نسبت به برگزاری جلسات کلینیک صنعتی طبق روال گذشته اقدام نماییم و پس از شناخت و احصاء مشکلات موجود نسبت به رفع این مشکلات از طریق ارائه آموزش های لازم و نیز همکاری ارگانهای مرتبط اقدام گردد.

انتهای پیام/ح

برگزاری 17 کلینیک صنعتی در سطح شهرکها و نواحی صنعتی آذربایجان غربی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.