مدیرکل هواشناسی مازندران گفت: باغداران نگران محصول مرکبات خود به علت یخ زدگی نباشند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سیدمحمدرضا رضوی مدیرکل هواشناسی مازندران کاهش دمای امروز و فردا در شهر‌های مازندران را بین ۶ تا ۱۲ درجه و در ارتفاعات تا ۱۵ درجه اعلام کرد و گفت: بارش برف و یخبندان فقط در ارتفاعات بیش از هزارمتر وجود داشته و در مناطق جلگه‌ای و دشت بصورت باران است و باغداران نگران محصول مرکبات خود به علت یخ زدگی نباشند.

وی با اشاره به بارش برف در جاده چالوس به ویژه تونل کندوان و ارتفاعات رامسر (بیش از ۲ هزار متر)، افزود: بارش باران به تناوب تا یکشنبه هفته آینده گاهی بصورت رگباری و احتمال آبگرفتگی معابر عمومی در شهر‌ها ادامه دارد.

سیدمحمدرضا رضوی گفت: بارش‌ها که از دیشب در این استان آغاز شده تا اوایل هفته آینده بصورت باران در مناطق جلگه‌ای و برف در ارتفاعات ادامه دارد.

مدیرکل هواشناسی مازندران با بیان اینکه نخستین سامانه بارشی این ماه (آذر) از دیشب آغاز شده است افزود: در این مدت تاکنون در بعضی از مناطق مازندران تا ۲۲ میلیمتر باران باریده است.

وی وضعیت دریا را برای دو روز آینده مواج پیش بینی کرد و گفت: صیادان، گردشگران و دریابانان در این مدت از حضور در دریا خودداری کنند.

انتهای پیام/آ

هشدار هواشناسی مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار