استاندار اصفهان گفت: با راه‌اندازی متروی بهارستان هم سفرهای بین شهری کمتر خواهد شدوهم باعث کاهش ترافیک و آلودگی هوا خواهد بود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محسن مهرعلیزاده در دیدار حبیب‌الله طاهرخانی، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید ایران ضمن استماع گزارش وضعیت شهرهای جدید اصفهان از جمله بهارستان و شهر جدید مجلسی، خواستار تسریع در راه‌اندازی قطار شهری بهارستان – اصفهان شد و اظهار داشت: استفاده از بخش خصوصی برای راه‌اندازی و بهره برداری از این خط ضروری است.

وی افزود: حضور بخش خصوصی در پروژه‌های عمرانی علاوه بر تسریع در روند اجرای پروژه، هزینه‌ مالی کمتری را برای دولت خواهد داشت.

استاندار اصفهان با بیان اینکه با راه‌اندازی متروی بهارستان سفرهای بین شهری کمتر خواهد شد، اظهار داشت: کاهش ترافیک و آلودگی هوا از جمله مهمترین مزیت‌های این پروژه برای اصفهان خواهد بود.

وی ادامه داد: مدیریت استان حمایت خود را برای واگذاری ایستگاه‌ها به بخش خصوصی در جهت کمک به این پروژه اساسی اعلام می‌دارد.

مهرعلیزاده در ادامه به پروژه متروی اصفهان- شاهین شهر نیز اشاره کرد و افزود: این خط آماده اجرا است و شاهین شهر قابلیت استفاده از سرمایه گذار بخش خصوصی را در این خصوص دارد.

وی به ارتباط کاری و سفرهای بین شهری زیاد اصفهان و شاهین شهر اشاره و تاکید کرد: تسریع در اجرای این طرح نیز برای اصفهان و شاهین شهر ضروری است.

استاندار اصفهان متروی شهر مجلسی را از اولویت ها برشمرد و خاطر نشان کرد: باید برنامه اجرایی پروژه‌های قطار شهری بهارستان، شاهین شهر و شهر مجلسی به اصفهان تهیه شود تا بتوانیم زمان‌بندی مطلوب‌تری در جهت تسریع اجرای پروژه داشته باشیم.

 

انتهای پیام/م

 

اجرای طرحهای قطار شهری شاهین‌شهر، بهارستان و شهر مجلسی به اصفهان تسریع شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.