مسئول قرارگاه بسیج سازندگی سپاه ناحیه شهرضا گفت: اقلامی بالغ بر ۲۰ تن در ۲ مرحله به مناطق زلزله‌زده غرب کشور توسط سپاه شهرضا ارسال شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ ابراهیم شریفی با اشاره به زلزله غرب کشور اظهار داشت: مردم ولایتمدار شهرستان شهرضا بار دیگر حماسه حضور خود را در عرصه کمک‌رسانی و یاری هموطنان به نمایش گذاشتند.

وی افزود: از همان روز نخست وقوع زلزله در استان کرمانشاه سیل کمک‌های مردمی به سمت پایگاه‌های جمع‌آوری گسیل شد و در این راستا پایگاه‌های مقاومت بسیج و بسیجیان همیشه در صحنه نیز همگام با مردم در این امر خداپسندانه مشارکت وصف ناپذیری از خود نشان دادند.

مسئول قرارگاه بسیج سازندگی سپاه ناحیه شهرضا با بیان اینکه پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت بسیج شهرستان آماده دریافت کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم به هموطنان‌مان در این مناطق هستند گفت: در کمتر از 36 ساعت اقلامی بالغ بر 20 تن در 2 مرحله به مناطق زلزله‌زده غرب اعزام شد.

وی اظهار داشت: این کمک‌ها شامل 60 میلیون ریال وجه نقد، 500 تخته پتو، یک هزار و 700 قوطی غذای کنسرو، 100 کارتن مواد شوینده بهداشتی، 5 هزار دست لباس نو، 400 باکس آب معدنی، 10 رول پلاستیک رولی عرض 4 متر، 2 هزار متر مربع موکت، 20 عدد بخاری و 20 کارتن خشکبار است.

شریفی با تقدیر از همشهریان، بیان کرد: پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت بسیج شهرستان آماده دریافت کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم به هموطنانمان در این مناطق هستند.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر با توجه به شرایط آب و هوایی منطقه بیشترین نیاز مردم مصیبت‌زده کمک‌های نقدی، لوازم گرمایشی از قبیل هیتر برقی، بخاری برقی، پلاستیک و کانکس برای اسکان موقت است.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.