تهیه کننده برنامه تلویزیونی «قاب نقد» گفت: «قاب نقد» با نقدی منصفانه نکات منفی و ضعیف سریال ها را بررسی می کند.

یونس قاسمی تهیه کننده برنامه تلویزیونی «قاب نقد» در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص این برنامه تلویزیونی گفت: برنامه تلویزیونی «قاب نقد» قرار است با نقد منصفانه تولیدات تلویزیونی، نکات منفی و ضعیف سریال ها را بررسی کند و جنبه های آموزشی آن را برای مخاطب تبیین کند.

وی در ادامه بیان کرد: لحن این برنامه و نوع بیان و گفتگوها با برنامه های نقد سینمایی متفاوت است، چرا که مخاطب مجموعه های تلویزیونی، عامه مردم هستند و سریال ها با توجه به سطح سواد عموم مردم ساخته می شود و همه تناسب ها درنظر گرفته می‌شود.

تهیه کننده برنامه تلویزیونی «روز خدا» ادامه داد: با نگاه منتقدان نیز وارد حوزه تخصصی خواهیم شد و به بررسی طراحی صحنه، لباس و گریم، در خلال گفتگوها خواهیم پرداخت.

وی اظهار داشت: یکی از مباحث برنامه «قاب نقد»، آموزش، دقت به ریزه کاری‌ها و ظرافت های ساخت مجموعه های تلویزیونی است که از نظر ساختار، فرم و محتوا مورد بررسی قرار می گیرند و بَدی ها و خوبی های آنها را بیان می کنیم.

قاسمی افزود: قرار است در کنار بخش های مختلف برنامه «قاب نقد»، از این پس تیزری را ویژه هر مجموعه تلویزیونی درست کنیم و بعد از پخش هر قسمت از سریال ها، از مردم بخواهیم که نظرهای خود را در قالب کلیپ های کوتاه برای ما بفرستند و با برنامه مشارکت داشته باشند.

تهیه کننده برنامه تلویزیونی «قاب نقد» با اشاره به فیلمنامه های در دست تولید تصریح کرد: تقریبا بیشتر فیلمنامه هایی که ساخته می شوند، با مشکل کمبود زمان مواجه هستند؛ چرا که تلویزیون عرصه وسیعی برای تولیدات خود دارد و مردم توقع بیشتری برای ساخت مجموعه های تلویزیونی دارند؛ به همین دلیل باید کار را با سرعت پیش ببریم.

قاسمی در پایان خاطرنشان کرد: امروز آنتن خالی از سریال نداریم و با این حجم از تولیدات می توانیم به نقطه مطلوبی برسیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.