یک دختر جوان شامگاه جمعه در منزل مسکونی واقع در یکی از محله های حاشیه شهر همدان به قتل رسید.

قتل دختر جوان همدانی در منزل خود به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ زارعی، رئیس پلیس آگاهی استان همدان  با اشاره به اینکه طبق اطلاع رسانی شامگاه دیشب دختر جوانی در منزل خود به قتل رسید افزود: تیم های پلیس از صبح امروز در محل حادثه حضور یافته و ماموران پلیس آگاهی نیز در حال پیگیری این موضوع از صحنه جرم هستند.

وی ادامه داد: طبق اظهارات افراد حاضر در محل جرم، این قتل توسط یکی از بستگان نزدیک مقتول گزارش شده است، گویا پس از تماس  تلفنی مداوم وی با مقتول و پاسخ ندادن زن جوان، وی نگران شده و به منزل مسکونی مقتول مراجعه می کند.

سرهنگ رضا زارعی اظهار داشت: این فرد پس از حضور در منزل مسکونی، با جسد خونین دختر جوان مواجه می شود و موضوع را به عوامل فوریت های پلیسی 110 گزارش می دهد.

رئیس پلیس آگاهی استان خاطر نشان کرد: هنوز پرونده این قتل تکمیل نیست و نمی توان بر اساس حدس وگمان  مردم قضاوت کرد.

سرهنگ رضا زارعی اظهار داشت: ابعاد و زاویه های  این قتل پنهان نیست و امید واریم  با تحقیق و بررسی ماموران پلیس آگاهی  هر چه زودتر قاتل این دختر جوان شناسایی و دستگیر شود.

وی با بیان اینکه  این قتل توسط یکی از بستگان مقتول گزارش شد ه است یاد آور شد: طبق بررسی های انجام شده  مقتول با استفاده از سلاح سرد به قتل رسیده است.

این مسئول  اضافه کرد:جسد این دختر جوان برای بررسی به پزشک قانونی انتقال داده شده است .

وی همچنین با اشاره به اینکه در آبان ماه امسال قاتلان 2 برادر در شهرستان اسدآباد، قاتل مرد کارتن خواب در منطقه شیرسنگی و قاتل 18ساله معروف به 'مهدی میوه' دستگیر شدند ادامه داد:  پس از 2.5 ماه تحقیق میدانی قاتل یک مرد جوان در شهرستان بهار دستگیر شد.

وی اظهار داشت: یک مرد جوان هم پس از دستگیری به خاطر سرقت و ضرب و جرح، راز یک قتل که 15 سال از این واقعه گذشته بود  را فاش کرد.

انتهای پیام/ج

دختر جوان همدانی در منزل خود به قتل رسید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.