رئیس اتاق بازرگانی کرمانشاه از رایزنی برای پای کار آمدن سرمایه‌گذاران اتریشی در پروژه‌های شاخص استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، کیوان کاشفی رئیس اتاق بازرگانی کرمانشاه با اشاره به سفر دو روزه هیاتی از اتاق‌های بازرگانی برخی از استان‌های کشور از جمله کرمانشاه به اتریش، اظهار کرد: این سفر دستاوردهای خوبی خصوصا برای استان کرمانشاه داشت.

وی افزود : دو روز کامل جلساتی با اعضای اتاق بازرگانی اتریش و هر 9 ایالت زیر مجموعه آن داشتیم و در مباحث مختلف بحث و تبادل تجربه کردیم.

کاشفی گفت:حوزه آموزش و مراکز آموزشی، استارت آپ‌ها، کسب و کارهای نوین  از جمله مواردی بود که در یک روز کاری مورد بحث و بررسی قرار گرفت تا بتوانیم از تجارب اتریشی‌ها در این بخش‌ها استفاده کنیم

 رئیس اتاق بازرگانی کرمانشاه با بیان اینکه باید از این فضا به خوبی استفاده کنیم و پیشنهادات پخته سرمایه‌گذاری را در اختیار اتریشی‌ها قرار دهیم، عنوان کرد: در حوزه استان کرمانشاه حدود 10 پروژه را بررسی کردیم که امکان حضور و سرمایه‌گذاری اتریشی‌ها در آن وجود دارد.

به گفته کاشفی یکی از مهمترین زمینه‌هایی که اتریشی‌ها در آن تجارب خوبی در سطح بین‌المللی دارند بحث تله‌کابین است و برای ورود به تله کابین تاق‌بستان و حتی بیستون نیز بسیار علاقمند بودند.

انتهای پیام/ز

سرمایه گذاران اتریشی برای ورود به تله کابین تاق‌بستان بسیار علاقمند بودند

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.