رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام از وجود ۲۲ آموزشگاه رانندگی در سطح استان ایلام خبر داد.

۲۲ آموزشگاه رانندگی در سطح استان ایلام

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام; سرهنگ محسن ناصری اعلام کرد: برابرابلاغیه صادره از پلیس راهور ناجا و در راستای اجرای ماده ۵۴ قانون بیمه اجباری خسارت وارده به شخص ثالث از تاریخ اول آذر ۹۶ثبت نام برای اخذ گواهینامه رانندگی نیازمند کارت پایان خدمت و معافیت سربازی نیست.

وی با اشاره به آمادگی ۲۲ آموزشگاه در سطح استان برای ثبت نام از متقاضیان گواهینامه رانندگی فاقد کارت پایان خدمت سربازی، گفت: حذف شرط وضعیت خدمت نظام وظیفه برای گرفتن گواهینامه رانندگی شامل انواع گواهینامه پایه سوم، دوم، یکم، ویژه و موتورسیکلت نیزمی شود.

ناصری افزود: این طرح شامل آن دسته از دارندگان گواهینامه هایی که به دلیل انجام ندادن خدمت سربازی نتوانسته اند گواهینامه خودرا تمدید کنند نیز شامل خواهد شد و با اجرایی شدن این طرح شرط نیاز به کارت پایان خدمت سربازی در زمان تمدید و تعویض گواهینامه نیز حذف می شود.

وی اضافه کرد متقاضیان درزمان نام نویسی بایدسایرشرایط عمومی و اختصاصی برای اخذگواهینامه رانندگی را دارا باشند و پس از ارائه گواهی سلامت جسمی و روانی از مراجع صلاحیت دار و ارائه سایر مدراک هویتی اجازه شرکت دردوره های تئوری و عملی رانندگی را پیدا خواهند کرد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام در پایان گفت: این طرح مورد استقبال افرادی که تاکنون به علت نداشتن کارت پایان خدمت سربازی موفق به دریافت گواهینامه نشده اندقرارگرفته است.

انتهای پیام/اس

وجود 22 اموزشگاه رانندگی در استان ایلام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد حسین میرزایی
۲۰:۰۱ ۱۸ آذر ۱۳۹۸
بله