جلیل غفاری گفت: متاسفانه روند افزایش قیمت کاغذ ادامه دارد و دلایل مختلفی نیز برای این مسئله وجود دارد.

جلیل غفاری، رئیس اتحادیه صحافان در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  در خصوص وضعیت افزایش قیمت کاغذ گفت: متاسفانه روند افزایش قیمت کاغذ ادامه دارد. دلایل مختلفی نیز برای این مسئله وجود دارد. البته قیمت سابق کاغذ هم قیمت واقعی نبوده است.

وی افزود: وقتی قیمت کاغذ بالا برود، صنعت نشر کشور  ضعیف تر می‌شود. باید کاری کرد تا قیمت کاغذ ثبات داشته باشد. در این صورت بازار نشر هم به ثبات می رسد.

غفاری اظهار داشت: جانمایی غرفه ها در بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته بندی انجام شده است. این نمایشگاه قرار است روز 22 آذر ماه سال جاری افتتاح شود و هم اکنون مراحل آخر کار برگزاری آن پیش می رود. کشورهای اروپایی چون اتریش، ایتالیا، آلمان، اسپانیا، ترکیه و سوئیس به همراه کشورهایی چون امارات متحده عربی، چین و تایوان در بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته بندی حاضر می شوند و ماشین آلات صنعت چاپ خود را در این نمایشگاه عرضه می کنند.  استقبال صنعت چاپ برای حضور در این دوره از نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته بندی با توجه به وضعیت این بازار خوب بود.

رئیس اتحادیه صحافان در خصوص احداث شهرک صنعتی برای اتحادیه صحافان بیان کرد: اقدام های اتحادیه صحافان برای احداث شهرک صنعتی این اتحادیه تاکنون به جایی نرسیده است و این مسئله همچنان توسط اتحادیه پیگیری می شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار