فرمانده سپاه عاشورا؛

بسیج به نیروی جهانی تبدیل شده است

فرمانده سپاه عاشورا گفت: بسیج به یک نیروی جهانی تبدیل شده و کشورهای جهان اسلام با تشکیل نیروهای مردمی از ظرفیت آن در کشورهای خود استفاده می کنند.

بسیج به نیروی جهانی تبدیل شده استبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛سردار کریمیان  فرمانده سپاه عاشورا آذربایجان شرقی،در جمع رزمندگان و بسیجیان بناب به مناسبت هفته بسیج افزود: بسیج به یکی از مولفه های اقتدارو تولید قدرت ملی و قدرت بازدارندگی جهانی تبدیل شده که نمونه بارز آن حزب ا... در لبنان ، حشرالشعبی در عراق ، دفاع وطنی در سوریه و نیروهای مردمی فاطمیون است.


وی با اشاره به اینکه اندیشمندان آمریکا ، سالها قبل درباره توسعه بسیج در جهان هشدار داده بودند گفت: دشمن قدرت واقعی بسیج و خطر جهانی شدن آن را درک کرده بود که یا نتوانستند با آن مقابله کنند یا آن را دست کم گرفتند.


فرمانده سپاه عاشورا خاطرنشان کرد : به برکت اسلام شیعی و فرهنگ عاشورایی و تجربیات جمهوری اسلامی و جبهه مقاومت دشمن فرا منطقه ای برای شکست رزمندگان اسلام نتوانست کاری از پیش ببرد .


سردار کریمیان از بسیج بعنوان ستون امنیت داخلی کشور نام برد و گفت: یکی از عناصر تامین امنیت داشتن اقتدار و یکی از پایه ها و مولفه های اقتدار حضور مردم در صحنه است و بسیج بدنه فعال ملت و نماد حضور ملت در صحنه های مختلف انقلاب اسلامی است.


وی تصریح کرد : بسیج قدرت و بازوی سپاه پاسداران است که به عنوان موتور محرکه سپاه در عرصه های سازندگی ، سیاسی ، اقتصاد مقاومتی و شبکه گسترده اطلاعاتی حافظ دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی است.


فرمانده سپاه عاشورا با اشاره به اصل 150 قانون اساسی گفت: بسیج در کنار سپاه پاسداران وظیفه دارد در هر کجای ایران و جهان منافع ایران اسلامی به خطر بیافتد براساس نقشه راه تعریف شده توسط مقام معظم رهبری وارد عمل شود.

 

انتهای پیام/خ

بسیج به یکی از مولفه های اقتدارو تولید قدرت ملی و قدرت بازدارندگی جهانی تبدیل شده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.