مجمع انتخاباتی هیئت والیبال استان با حضور دکتر داورزنی، معاون وزیر و رییس فدارسیون والیبال، اعضا مجمع و مديركل ورزش وجوانان استان كرمان، 5 آذر جاری در کرمان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، این مجمع ساعت10صبح در اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار می شود.

بر این اساس، علی اکبر ثابتی پور، رئیس هیئت والیبال استان کرمان در پیامی از همراهی تلاش گران و دلسوزان والیبال در جای جای استان قدردانی کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسمه تعالی

با عرض سلام ادب

احتراماً اينجانب از همه بزرگواران و تلاشگران عرصه والیبال استان کرمان که بنده حقیر را همراهی کردند، از رؤساي هیئت هاي شهرستان ها، اعضا هیئت، پیشکسوتان، مربیان، داوران، مدرسین و ورزشکارانی که حضورشان موجبات توسعه والیبال استان را فراهم کرد، صمیمانه تشکر و قدردانی می کنم، به یقین حضورشان باعث افتخار بنده و فخر والیبال استان بوده، هست و خواهد بود.

جا دارد، حامیان مالی هیئت ( که در طول این مدت، به واقع اگر همراهی اين عزيزان نبود در مسیرمان با مشکل مواجه می شدیم)، صمیمانه ترین و خالصانه ترین سپاس مرا بپذیرید.

از تمام عزیزان و جامعه والیبال استان که در سال های گذشته به من اعتماد کردند متشکرم و ان شاءالله که قصورات بنده را ببخشند، در ادامه راه قصد دارم با استفاده حداکثری از تجربه پیشکسوتان، دانش اساتید و انرژی و انگیزه جوانان برای اعتلای بیشتر والیبال استان تلاش کنم، مطمئناً حقیر به تنهایی هیچ توان و کارایی ندارم و این کمک شما بزرگان است که تلاش ها و کوشش ها را به ثمر می رساند.

علي اكبر ثابتی پور

رئیس هیئت والیبال استان کرمان

انتهای پیام/ب

مجمع انتخاباتی هیئت والیبال استان کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار