فرمانده ناحیه مقاومت ثارالله خارگ گفت: جزیره خارگ به عنوان نماد مقاومت انقلاب اسلامی ایران شناخته می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سرهنگ عبدالکریم دانش آموز صبح یکشنبه در مراسم تجلیل از خانواده شهدای خارگ اظهار داشت: جزیره خارگ به نماد مقاومت انقلاب اسلامی ایران شناخته می‌شود و باید تداوم این مقاومت و ایثار را در جزیره شاهد باشیم که مطمئنا همین گونه هست و خواهد بود.

وی افزود: به فرموده رهبر معظم انقلاب شهداء عظمت ملت ایران هستند، شهدا با رفتن خود درس ماندگاری به ما دادند و بهترین راه برای شناخت نوع زندگی و آنها خواندن وصیت نامه آنها است، بند بند و خط به خط این وصیت‌نامه‌ها پر از درس‌های بزرگ برای ما مسئولان است.

فرمانده سپاه ثارالله خارگ تصریح کرد: خارگ مشهد شهیدان است، خیلی‌ها در زمان جنگ زیر آتش و گلوله ماندند و با ایثار و فداکاری از کیان این خاک پاک دفاع کردند که تجلیل از آنان، از حد بضاعت ما خارج است.

وی ادامه داد: علیرغم وجود مشکلات زیاد، ما نعمت های فراوانی در کشور داریم که با ارزش‌ترین آنها نعمت ولایت است که باعث عبور انقلاب از بحران‌ها و شرایط به غایت مخاطره آمیز شده است که امروز ما در بحران‌های منطقه و جهان درگیر نیستیم.

دانش آموز، وجود خانواده معزز شهیدان را تضمین بقاء و اقتدار نظام دانست و تاکید کرد: اگر روزی خدای نخواسته این عزیزان مورد بی‌مهری واقع شوند، در اثر این بی‌توجهی به مشکلات عدیده ای گرفتار خواهیم شد.

لزوم رسیدگی به خانواده شهدا

مسئول نمایندگی ولی فقیه در بسیج ثارالله خارگ نیز اظهار داشت: ما مسئولین و دست اندکاران نظام نسبت به خون شهدا مسئول هستیم و باید جوابگو باشیم و همانطور که خون شهدا دست رژیم غاصب را از کشور کوتاه کرد همینطور ما مسئولین را گرفتار خواهد کرد.

حجت‌الاسلام احمد زاده افزود: بسیج به‌عنوان مدرسه عشق و ایثار معرفی کردند که یکی از ثمرات آن حاج قاسم سلیمانی و سایر مدافعان حرم هستند که با رشادت و خون پاک خود درخت اسلام را آبیاری کردند و و کلمه خبیثه داعش را از جهان اسلام بیرون راندند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در بسیج ثارالله خارگ تصریح کرد: همواره باید مدیون و قدردان خانواده شهدا برای تربیت چنین فرزندانی باشیم، سرکشی و رسیدگی به امور خانواده شهدا باید سرلوحه تمامی مسئولین قرار گیرد.

احمد زاده یادآور شد: خارگ مقاوم به تعداد روزهای جنگ هدف رژیم بعث عراق قرار گرفت ولی با ایستادگی مردم و نیروهای خدوم صنعت و نظامی و انتظامی و بسیج قهرمان جریان اقتصاد کشور در ۸ سال دفاع مقدس را نگه داشت و نگذاشتند لحظه ای صادرات نفت ایران از این جزیره قطع شود.

انتهای پیام/پ

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.