رئیس فوریت‌های پزشکی همدان:

همدان پذیرای 264 مصدوم زلزله

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی همدان با بیان اینکه رسیدگی به مصدومان حادثه زلزله کرمانشاه ادامه دارد از پذیرش 264 مصدوم و ترخیص ۱۱۰ نفر از بیمارستان‌های همدان خبر داد.

همدان پذیرای 134 مصدوم زلزلهبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حبیب معصومی رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: با توجه به اینکه همدان استان معین کرمانشاه است، به دنبال بروز زلزله در مناطق غربی کشوربیش از ۵۰۰ تخت برای پذیرش مصدومان مهیا شد.

وی با یبان اینکه تا کنون یکصد عمل جراحی در بیمارستان های همدان بر روی مصدومان زلزله کرمانشاه انجام شد، افزود: از ابتدای خدمات رسانی به زلزله زدگان کرمانشاه، ۱۳۴ مصدوم در سه بیمارستان بعثت، آتیه (تامین اجتماعی)  فاطمیه پذیرش و از این تعداد ۱۳۰ نفر در مرکز آموزشی درمانی بعثت بستری شدند.

معصومی  با اعلام  آمادگی بیمارستان ها و پزشکان استان همدان بیان کرد: در حال حاضر حدود ۱۱۰ تن از مصدومان زلزله ترخیص شده و شماری از آنها همچنان در بیمارستان بستری هستند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی همدان اضافه کرد: علاوه بر درمان بیماران، تیم های سلامت روان استان همدان نیز اقدام به ویزیت مصدومان و همراهان آنها در مرکز آموزشی درمانی بعثت کردند.

وی با اشاره به  پایان یافتن فرایند درمان و انتقال مصدومان به بیمارستان همدان بیان کرد: آمبولانس های مستقر در کرمانشاه به همدان بازگشته اند و تنها یک آمبولانس اورژانس همدان در این استان زلزله زده حضور دارد.

انتهای پیام/د.ا

۱۱۰ مصدوم زلزله کرمانشاه  مرخص شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.