برگزاری یادواره ۷۲ شهید بخش سرفاریاب

یادواره ۷۲ شهید بخش سرفاریاب با حضورپرشکوه مردم و مسئولان در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) این شهر برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛   فرمانده سپاه ناحیه چرام گفت: این یادواره به همت حوزه مقاومت حضرت ابوالفـضل (ع) شهر سرفاریاب برگزار شد.

سرهنگ محقق زاده شهدا را پایه‌های مستحکم انقلاب و اسوه استقامت دانست و افزود: شهدا بهترین الگو برای جوانان هستند و برگزاری آیین‌های بزرگداشت برای کسانی که جان خود را در راه حق و حقیقت از دست داده اند ادای دین است.

امام جمعه سرفاریاب نیز با اشاره به ویژگی‌های بسیجیان از دیدگاه قرآن بیان کرد: بسیجی کرامتی است که فقط رنگ خدایی را پذیرفته است.

حجه الاسلام پژمان پیام برگزاری یادواره شهدا را حفاظت از دستاورد‌های انقلاب اسلامی ایران و حمایت از ولایت دانست و اضافه کرد: مهم‌ترین وظیفه کنونی ما پاسداری از ارزشها، خون شهدا و آشنایی نسل جوان با آرمان‌های شهدا است.

بخشدار سرفاریاب هم با اشاره به خدمات انجام شده برای خانواده معظم شهدا گفت: خدمات رسانی به خانواده شهدا و ایثارگران،پرداخت مطالبه خانواده شهدا،بازنگری درشورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و خدمت رسانی به رزمندگان ازخدماتی هست که در این چندسال انجام شده است.

آتش سودا با اشاره به سامان بخشیدن به گلزار شهدا در سرفاریاب افزود: گلزار شهید آذرنیا، غریب کشاورز، شهید بالوایه و شهید خدیوی منش ساماندهی شده و گلزارشهید بخرد تا دهه فجر ساماندهی وگلزارشهید دهراب کشاورز نیز ساماندهی خواهد شد.

مداحی وقرائت دل نوشته‌ای توسط یکی از رزمندگان دوران دفاع مقدس از دیگر برنامه‌هایی بود که در این مراسم اجرا شد.

 

انتهای پیام/ش

برگزاری یادواره شهدا

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.