رئیس هیات بوکس استان سمنان گفت : اجرای برنامه های سالانه این رشته ورزشی در استان سمنان نیازمند 200 میلیون ریال اعتبار است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، داوود کاشی رئیس هیات بوکس استان سمنان اعتبار کنونی تخصیص سالانه به هیات بوکس استان سمنان را بسیار ناچیز اعلام کرد و گفت : در صورت تامین این مقدار اعتبار بسیاری از مشکلات فراروی این رشته ورزشی حل خواهد شد.

 

وی با اشاره به تلاش‌های انجام شده و نگرفتن نتیجه مطلوب برای جذب حامی مالی در این رشته ورزشی، اظهارداشت : برای تحقق این هدف بسیار تأثیرگذار تلاش زیادی می‌شود که امید است نتیجه‌ای حاصل ‌شود.

 

رئیس هیات بوکس استان سمنان با بیان این که به علت نداشتن حامی مالی و اعتبار کافی برنامه‌های ورزشی برگزار نمی شود، اضافه کرد : با وجود مشکلات مالی تلاش می‌شود برنامه های ورزشی فدراسیون اجرا شود.

 

وی تامین این مقدار اعتبارات را از مسئولان امر خواستار شد و بیان داشت : برگزاری مسابقات قهرمانی بوکس به میزبانی سمنان با داشتن اعتبارات موردنیاز به اعتلای این رشته ورزشی استان کمک می کند.

 

کاشی گفت : این رشته ورزشی اکنون در شهرهای سمنان ، شاهرود، مهدیشهر، دامغان و گرمسار فعال است و محدودیتی برای جذب علاقمندان این رشته ورزشی وجود ندارد‌.


انتهای پیام / ه


اجرای برنامه های ورزشی بوکس سمنان نیازمند 200 میلیون ریال اعتبار


منبع : ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.