معاون بنیاد مسکن استان خراسان شمالی گفت :283 میلیارد تومان به منظور احداث خانه های جدید و یا تمعیر خانه های زلزله زدگان استان خراسان شمالی اعطا می شود .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بجنورد؛ علی روحانی معاون بنیاد مسکن استان خراسان شمالی درباره وضعیت ساخت و ساز منازل جدید برای زلزله زدگان در روستاهای دو شهرستان بجنورد و مانه و سملقان که خانه های آنان خراب و یا به شدت آسیب دیده اند گفت : یک ماه قبل اعتبار ابلاغی 283 میلیارد تومانی برای دو شهرستان بجنورد و مانه و سملقان به منظور احداث منازل جدید و یا تعمیر منازل خسارت دیده از زلزله یاد شده، اختصاص یافت.

وی افزود : تسهیلات با کارمزد چهار درصد اعطا می شود و به هر متقاضی 20 میلیون تومان تسهیلات به منظور ساخت خانه جدید و یا تعمیر خانه آسیب دیده همچنین سه میلیون تومان هم تسهیلات معیشتی به آنان اعطا می شود.

روحانی با اشاره به این که تسهیلات از طریق پنج بانک در استان خراسان شمالی در حال اعطا است ، افزود : متقاضیانی که پس از واقعه زلزله یاد شده، به اداره کل بنیاد مسکن استان مراجعه و پرونده تشکیل دادنده بودند برای دریافت این تسهیلات به بانک های عامل معرفی شدند

وی اظهار کرد : با توجه به اینکه اعتبار اشاره شده به استان اختصاص یافته است تا تسهیلات به آنان شود اما هنوزعدم مراجعه عده ای برای تشکیل پرونده و دریافت تسهیلات مشخص نیست.

معاون بنیاد مسکن خراسان شمالی در ادامه بیان کرد : این در حالی است که حتی تضامین بانکی نیز تضمین زنجیره ای شده و معرفی کارمند رسمی به عنوان ضامن از دستور کار خارج شده است  .

انتهای پیام/آ

زلزله زدگان استان خراسان شمالی برای دریافت تسهیلات به بنیاد مسکن مراجعه کنند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.