رییس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان می گوید: پژوهشگران استان می توانند با کارآفرینی و نوآوری، نیاز اقتصادی استان و کشور را تامین کنند.

علی نجفی نژاد رییس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان امروز در مراسم افتتاحیه هفته پژوهش و فناوری گلستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان؛ گفت: در هجدهمین دوره نمایشگاه دستاورد‌های پژوهش، فناوری و فن بازار استان، ۱۰ دانشگاه، ۱۵ دستگاه اجرایی و مرکز تحقیقات، ۴ شرکت خصوصی حضور دارند و قرار است ۷۷ کارگاه تخصصی و کاربردی برای علاقمندان برگزار شود.

وی افزود: هدف از برگزاری این نمایشگاه ترویج فرهنگ پژوهش، آشنا کردن مردم با فناوری و همچنین آشنا کردن سرمایه گذاران با استان و جذب آن‌ها است.

نجفی نژاد اضافه کرد: این نمایشگاه نوآورانه و خلاق یک نمایشگاه استانیست که سالی یکبار و با حضور اکثر دستگاه‌های اجرایی استان برگزار می‌شود.

این نمایشگاه از امروز آغاز و تا جمعه ۱۰ آذر ماه در پردیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان برگزار می‌شود و ورود به نمایشگاه برای عموم آزاد و رایگان است.

همچنین روز دوشنبه ۶ آذر ماه با آنکه تعطیل رسمی اعلام شده، ولی نمایشگاه باز است.

این مراسم با حضور دکتر هاشمی استاندار گلستان، حسینی فرماندار گرگان، جمعی از مدیران استانی، اعضای هیئت علمی و دانشجویان و پژوهشگران برگزار شد.

انتهای پیام /ق
 
 

برگزاری نمایشگاه دستاورد‌های پژوهش، فناوری و فن بازار در گرگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.