فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر از شناسایی و دستگیری سارقان گاو صندوق در کمتر از ۲۴ ساعت خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سرهنگ محمدولی مرادی فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر، گفت: در پی سرقت یک دستگاه گاوصندوق از منزلی در شهرستان قائم شهر موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با بررسی همه جانبه صحنه جرم موفق شدند ۲ سارق حرفه‌ای که با برش گاوصندوق این منزل اقدام به سرقت محتویات داخل آن کرده بودند را شناسایی کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر گفت: ماموران با هماهنگی مرجع قضائی سارقان را که از سارقان حرفه‌ای و سابقه دار این شهرستان بودند در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر و اموال مسروقه را از آنان کشف کردند.

سرهنگ مرادی ارزش ریالی اموال مسروقه کشف شده از متهمان را حدود ۴ میلیارد ریال عنوان کرد و در ادامه اظهار داشت، افزود: متهمان در تحقیقات بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۹ فقره سرقت در این شهرستان اعتراف کردند.

وی گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و موضوع در دست بررسی است.

سرهنگ مرادی با اشاره سهل انگاری مالکان در حفظ و نگهداری اموال سارقان را ترغیب به سرقت می‌کنداز شهروندان خواست: ضمن توجه به هشدار‌های پلیسی در نگهداری اموال خود از اعتماد به افراد ناشناس خودداری کرده و هرگز اطلاعات مالی و شخصی خود را در اختیار آنان قرار ندهند.

انتهای پیام/ر

سارق در قائم شهر دستگیر شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.