مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل از اختصاص کمک بلاعوض به توسعه زیرساخت های گردشگری این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، کریم حاجی زاده، مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل افزود: در جریان دیداری که به همراه استاندار اردبیل با رئیس سازمان میراث فرهنگی کشور انجام شد، موضوع اختصاص کمک های بلاعوض جهت توسعه زیرساخت های گردشگری استان اردبیل مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی با اذعان به اینکه سازمان کمک های بلاعوضی برای توسعه زیرساخت های آب، برق، گاز، تلفن، راه و آسفالت زیرساخت های گردشگری دارد، اضافه کرد: با توجه به اینکه موضوع گردشگری در اردبیل جدی است ریاست سازمان قول مساعد توجه ویژه به استان اردبیل را مطرح کرد.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل با تاکید به اینکه این اعتبارات متمرکز بوده و برش استانی ندارد، اضافه کرد: درخواست شد که استان اردبیل برای دریافت تسهیلات به صورت ویژه مورد حمایت قرار گیرد.

حاجی زاده تاکید کرد: بر همین اساس هم در بخش اعتبارات زیرساخت ها و هم تسهیلات کم بهره قول مساعد سازمان مرکزی اخذ شده تا به همان میزانی که شورای برنامه ریزی استان به این مهم توجه دارد، سازمان نیز در سال جاری تسهیلات مناسب در اختیار سرمایه گذاران قرار دهد.

وی تاکید کرد: در مناطق نمونه گردشگری ایجاد زیرساخت ها وظیفه سازمان بوده و در سایر بخش ها نیز حاضر به حمایت از سرمایه گذاران و حتی اعطای وام از محل صندوق توسعه ملی هستیم.

 

انتهای پیام/ح

توسعه زیرساخت های گردشگری استان اردبیل

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.