مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری بوشهر با اشاره اینکه این استان نماد اتحاد و وحدت است گفت: با برنامه‌ریزی انجام شده جشن‌های ویژه میلاد حضرت رسول (ص) و هفته وحدت در استان بوشهر برگزار می‌شود.

جشن‌های ویژه هفته وحدت در استان بوشهر برگزار می‌شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سید اسماعیل موسوی ظهر امروز در نشست ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در مناسبت‌های دینی استان بوشهر با تاکید بر لزوم برگزاری باشکوه جشن‌های هفته وحدت در سطح استان بوشهر اظهار داشت: در برگزاری جشن‌ها باید از افراط و تفریط و انجام اقداماتی که سبب تشدید اختلاف میان شیعه و سنی می‌شود پرهیز شود.این استان نماد اتحاد و وحدت است و با برنامه‌ریزی انجام شده جشن‌های ویژه میلاد حضرت رسول (ص) و هفته وحدت در استان بوشهر برگزار می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر در این نشست ضمن تسلیت فرا رسیدن شهادت حضرت امام حسن عسکری (ع) و تبریک آغاز ولایت و امامت حضرت ولیعصر (عج) و هفته بسیج خواستار استفاده از توصیه‌ها و سیاست‌های ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در مناسبت‌های دینی استان در اجرای برنامه‌ها و جشن‌های هفته وحدت شد.

حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی برنامه‌های انجام گرفته در ماه‌های محرم و صفر امسال را کیفی و مطلوب عنوان کرد و افزود: فضاسازی برنامه‌ای و محتوایی برای ترویج فضائل اخلاقی در جامعه و اتخاذ تدابیر لازم برای شناساندن معارف هفته وحدت و برگزاری باشکوه جشن‌های ویژه میلاد حضرت رسول (ص) مورد توجه ویژه قرار دارد.

در این نشست حجت الاسلام سیدعلی پناه محمودی‌نیا، معاون فرهنگی پژوهشی و آموزشی تبلیغات اسلامی بوشهر به بیان گزارشی از فعالیت‌های انجام گرفته ماه محرم و صفر در سطح استان پرداخت.

انتهای پیام /پ

برگزاری جشن‌های ویژه هفته وحدت در استان بوشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.