اعلام آمادگی سرمایه گذار خارجی برای احداث نیروگاه ۶۵۰ مگاواتی کازرون

فرماندار کازرون گفت: تاکنون چندین سرمایه گذار از جمله یک شرکت خارجی برای احداث نیروگاه ۶۵۰ مگاواتی در این شهرستان اعلام آمادگی کرده اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سید کمال علوی فرماندار شهرستان کازرون گفت: علاوه بر این تاکنون سرمایه گذارانی نیز برای احداث پتروشیمی شهرستان کازرون اعلام آمادگی کرده و چندین بار نیز از محل اجرای پروژه بازدید داشته اند و هم اینک مکاتبات اداری آن به سرعت در حال انجام است.

وی، بهره مندی از معافیت مالیاتی مناطق کمتر توسعه یافته، نزدیکی به بندر بوشهر، استقرار گمرک و فعال شدن منطقه ویژه اقتصادی و قرار داشتن در مسیر راه آهن شیراز – اهواز و شیراز – عسلویه را از جمله مزایای سرمایه گذاری در این پروژه برشمرد.

علوی ادامه داد: تمامی دستگاه‌های اجرایی شهرستان نیز آماده همکاری برای اجرایی شدن این پروژه‌ها و دیگر پروژه‌های سرمایه گذاری هستند.

وی با اشاره به سرعت گرفتن روند گازرسانی به روستا‌های این شهرستان، اظهار داشت: بنا به قول شرکت ملی گاز ایران، تمام روستا‌های این شهرستان تا پایان سال ۹۷ گازرسانی خواهد شد.

علوی بیان کرد: در تابستان امسال به طور همزمان کلنگ گازرسانی به ۵۴ روستای بالای ۲۰ خانوار این شهرستان به زمین زده شد.

وی ادامه داد: بیشتر این پروژه‌ها بنا بود در مدت ۲۰ ماه به اتمام برسد که با عملکرد خوب پیمانکار عملیات گازرسانی به ۲۸ روستا به طور کامل به اتمام رسیده و بقیه نیز به سرعت در دست انجام است.

فرماندار شهرستان کازرون تصریح کرد: در بحث برق رسانی هم می‌توان گفت که تقریبا تمام روستا‌های بالای ۲۰ خانوار شهرستان از برق برخوردار شده اند.

کازرون در فاصله ۱۲۰ کیلومتری غرب شیراز قرار دارد.
انتهای پیام/ر

گازرسانی به تمام روستا‌های کازرون تا پایان سال ۹۷

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار