در نشست بین المللی معرفی فرصت های اقتصادی و سرمایه گذاری ایران 97 طرح استان سمنان برای پذیرش سرمایه گذار داخلی و خارجی ارائه شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، نشست بین المللی معرفی فرصت های اقتصادی و سرمایه گذاری ایران که در سالن همایش های صدا و سیما در تهران در حال برگزاری است ، در دومین روز خود به ارائه 9 پنل تخصصی اختصاص داشت و مسئولان استان سمنان هم در یکی از این پنل ها ، 97 طرح اقتصادی این استان را برای سرمایه گذاران داخلی و خارجی تشریح کردند .


این طرح ها در زمینه گردشگری ، صنعت ، معدن ، کشاورزی و زیر ساخت بود.


منوچهر صادقی مدیرکل دفتر جذب و سرمایه گذاری استانداری سمنان در این پنل تخصصی گفت : در استان سمنان سه منطقه اقتصادی ویژه وجود دارد که می تواند پذیرای سرمایه گذاران باشد.


وی همچنین قابلیت های استان سمنان را در زمینه دارا بودن بیشترین گچ و زئولیت کشور ، صادرات انواع مواد شوینده و بهداشتی، سرب، کاشی و سرامیک، مس ، قطعات خودرو ، نمک ، گچ و پسته ، پرورش 130 گونه داروی گیاهی ، اکو کمپ گردشگری توران ، مجموعه های گردشگری سلامت ، اکوکمپ های پارک ملی کویر، انواع صنایع تبدیلی حوزه دام و طیور را برای مدعوین توضیح داد .


نشست بین المللی معرفی فرصت های اقتصادی و سرمایه گذاری ایران از چهارم آذر آغاز شده و تا هفتم این ماه ادامه دارد .


از فردا ، نشست های تخصصی برای پذیرش سرمایه گذاران خارجی و داخلی آغاز می شود .


سرمایه گذاران حاضر در این نشست در دو روز آینده درباره پذیرش 40 میلیارد دلار طرح اقتصادی در سراسر ایران تصمیم گیری می کنند .


انتهای پیام / ه


معرفی 97 طرح اقتصادی سمنان در نشست فرصت های سرمایه گذاری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.