مدیرکل حفاظت محیط زیست ایلام گفت:به همت دوستداران محیط زیست ، مسیر تردد زائرین اربعین حسینی از پل زائر تا پایانه مرزی مهران را از زباله پاکسازی

 پاکسازی مسیر تردد زائرین اربعین حسینی در مهرانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام;مازیار سلیمان‌نژاد  اظهار کرد: دوستداران محیط زیست ایلام مسیر تردد زائرین اربعین حسینی از پل زائر تا پایانه مرزی مهران را از زباله پاکسازی کردند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست ایلام گفت: این برنامه توسط اداره کل حفاظت محیط زیست با همکاری شهرداری، راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان مهران و با مشارکت سازمان‌های مردم نهاد محیط زیستی برگزار شد.

وی ادامه داد: در ایام منتهی به اربعین حسینی روزانه مسیر تردد و عبور زائران در شهرستان مهران با نظارت این اداره کل به نحو مطلوب پاکسازی شده است.

سلیمان‌نژاد افزود: امسال نیز اداره کل محیط زیست طبق روال سال های گذشته، در پایان مراسم اربعین حسینی و در راستای حفظ محیط زیست، اقدام به جمع آوری و پاکسازی زباله‌ها در مسیر تردد زوار کرده است.

وی ادامه داد: در ایام منتهی به اربعین امسال در جهت کاهش پسماندها، 60 هزار کیسه‌زباله در بین ایستگاه‌های صلواتی، مراکز تهیه و توزیع غذا و زائران توزیع شد.

سلیمان نژاد هدف از برگزاری اینگونه برنامه‌ها را آموزش و توسعه فرهنگ محیط زیستی اعلام کرده و خاطر نشان کرد: حفاظت از محیط زیست یک وظیفه عمومی است و همه باید در این راستا تلاش کنیم.

 

انتهای پیام/ع

مسیر تردد زائرین اربعین حسینی در مهران پاکسازی شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.