امام جمعه سلسله:

تفکر بسیجی سبب بیداری در کشورهای اسلامی شده است

امام جمعه سلسله با تاکید بر اینکه باید بسیج و تفکر بسیجی را گرامیداشت گفت: صدور بسیج و تفکر بسیجی سبب بیداری مردم در کشورهای اسلامی و مقابله با استکبار شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  حجت الاسلام والمسلمین سید سجاد موسوی در اجتماع بزرگ بسیجیان شهرستان در مصلی امام سجاد(ع) این شهرستان با بیان اینکه اگر بخواهیم بسیج و تفکر بسیجی را تشریح کینم باید عقب گردی به سال‌های قبل از انقلاب بزنیم گفت: روزگاری خاورمیانه و به ویژه ایران چراگاه دولت‌های استعماری بود و کشورهای حاشیه خلیج فارس در آن زمان عددی به حساب نمی‌آمدند و آل سعود سر در آخور خود کرده و به همین حکومت داری خود راضی بود.

وی با اشاره به اینکه در آن زمان مملکت ایران دارای عزت نبود عنوان کرد: انقلاب اسلامی زلزله‌ای در منطقه ایجاد کرد و امام راحل نیز فرمان بسیج مستضعفین( بسیجی از دل ملت) را صادر کرد.

امام جمعه سلسله با تاکید بر اینکه این انقلاب مردمی بوده و مردمی خواهد ماند، خاطرنشان کرد: امروز به برکت تفکر بسیج و بسیجی بیش از 38 سال از عمر انقلاب می‌گذرد و دشمنان آن یکی پس از دیگری سرنگون شدند اما این انقلاب ریشه‌هایش مستحکم تر می‌شود.

موسوی با اشاره به سرنگونی داعش و برچیده شدن سیطره آن به برکت تفکر بسیجی و تحت امر ولی فقیه بودن تصریح کرد: داعشی که ساخته و پرداخته آمریکا و اسرائیل بود و بلایی بر جان امت اسلامی شده بود و عربستان، امارات و حتی کشورهای اروپایی از جمله فرانسه به آن کمک مالی می‌کردند تا ایران اسلامی ناامن و سرنگون شود اما با تفکر بسیجی و نگاه به ولی امر مسلمین داشتن، سرنون شد.

امام جمعه سلسله با بیان اینکه همه این‌ها ناشی از تفکر بسیجی و روحیه انقلابی است، عنوان کرد: تفکر بسیجی عزت را به همراه دارد، این تفکر ایران اسلامی را در میان ملت‌های آزاده دنیا عزیز کرده است.

وی با اشاره به موج بیداری اسلامی در ملت یمن افزود: روزگاری مردم یمن در دل کو و کمر به دامداری و شترداری خود مشغول بودند و کاری به سیاست نداشتند اما انقلاب اسلامی ایران آن‌ها را بیدار کرد و نتیجه آن ایجاد حشد الشعبی شد که از مردم مظلوم و ستمدیده حمایت می‌کند.

وی با بیان اینکه امروز ایران اسلامی در دل ملت‌های مستضعف عزیز است و استکبار این عزت را بر نمی‌تابد، گفت: همه این‌ها به برکت تفکر بسیجی است، این تفکر را باید گرامیداشت چون نمایشی از اندیشه‌های بسیج و بسیجی است، این تفکر را باید تقویت کرد تا بسیج مستضعفین را که زیر پرچم ولایت فقیه قرار دارد به یاری پروردگار توفیق سربازی زیر پرچم ولی عصر (عج) را پیدا کنند.

انتهای پیام/د

صدور تفکر بسیجی سبب بیداری مردم در کشورهای اسلامی شده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.