عضو شورای شهر خرم‌آباد:

احیا و بازسازی بافت تاریخی شهر خرم‌آباد به همت میراث فرهنگی نیاز دارد

عضو شورای شهر خرم‌آباد گفت: برای احیا و بازسازی بافت تاریخی شهر خرم‌آباد نباید تنها از شهرداری انتظار حرکت را داشته باشیم و باید ببینیم میراث فرهنگی در این حوزه چه کاری را انجام داده و باید نسبت به اقدامات انجام شده پاسخگو باشد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ سجاد بابایی عضو شورای شهر خرم‌آباد، گفت: برای احیا و بازسازی بافت تاریخی شهر خرم‌آباد، علاوه بر شهرداری، میراث فرهنگی که متولی اصلی آن است نیز باید اقدام کند.

احیا و بازسازی بافت تاریخی شهر خرم‌آباد به همت میراث فرهنگی نیاز دارد

وی افزود: برای برطرف شدن این مشکل باید جلسات زیادی برگزار شود و با کارشناسان و متولیان این حوزه صحبت‌های زیادی شود.

عضو شورای شهر خرم‌آباد  گفت: در این حوزه نباید تنها از شهرداری انتظار حرکت را داشته باشیم، باید ببینیم میراث فرهنگی در این حوزه چه کاری را انجام داده است و باید نسبت به اقدامات انجام شده پاسخگو باشد.

زهرا نظری عضو دیگر شورای شهر خرم‌آباد نیز در ارتباط با این موضوع گفت: آثار تاریخی شهر خرم‌آباد هویت مردم ما هستند و نباید به آن‌ها بافت فرسوده بگوییم؛ مشکلات مالی شهرداری نباید مانع انجام تحقق این امر شود و طی یک برنامه بلندمدت و در قالب مدیریت هزینه‌ها، در راستای حفظ هویت شهر اقدام کنیم.

اردشیر دریکوندی رئیس شورای شهر خرم‌آباد نیز در این نشست گفت: امروزه بسیج در کشور مایه خیر و برکت است و از ظلم و جور به ملت‌ها مستضعف جهان جلوگیری می‌کند.

وی با اشاره به دستاوردهای بسیج افزود: این دستاوردها نه تنها در دفاع از کشور بوده، بلکه در دفاع از غزه و فلسطین، سوریه، بحرین، جنگ 33 روزه لبنان و جنگ‌ها عراق بوده است؛ امروزه این دستاوردها سبب شده تا پوزه ابرقدرت‌ها بر خاک مالیده شود و این در حالی است که تشکیل بسیج نشان از آینده‌نگری امام امت بوده و امروز آثار این آینده‌نگری به خوبی قابل مشاهده است.

دریکوند خاطرنشان کرد: شورای شهر در قبال حق مردم مسوول است و موضوع دریافت آب‌بهای اضافی شرکت آبفا از مردم به طور ویژه پیگیری خواهد شد‌.

انتهای پیام/د

میراث فرهنگی برای احیا و بازسازی بافت تاریخی شهر خرم‌آباد اقدام کند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.