مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دیلم گفت: کارگاه آموزشی پرورش گاو شیری با حضور بیش از ۵۰ نفر از دامداران، در شهرستان دیلم برگزار شد.

کارگاه آموزشی پرورش گاو شیری در شهرستان دیلم برگزار شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مصطفی قایدی گفت: به منظور آشنایی دامداران با اصول و روش های صحیح پرورش و نگهداری گاو شیری، کارگاه آموزشی پرورش گاو شیری با حضور بیش از ۵۰ نفر از دامداران در شهرستان دیلم برگزار شد.

قایدی افزود: این کارگاه آموزشی به منظور ترویج، تشویق و ترغیب دامداران به استفاده از یافته های علمی و تحقیقاتی در دامداری ها برگزار شد.

وی اضافه کرد: در این کارگاه آموزشی توصیه هایی در خصوص اصول صحیح تغذیه دام، رعایت اصول بهداشتی دام، استفاده از دام های اصلاح‌نژاد شده و همچنین روش‌های مبارزه با بیماری‌های مشترک انسان و دام به فراگیران ارائه شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دیلم گفت: در این کارگاه، فیلم های آموزشی و ترویجی مرتبط با موضوع برای شرکت کنندگان نمایش داده شد که ضمن افزایش آگاهی و اطلاعات دامداران، زمینه ایجاد علاقه و انگیزه بیشتر برای فعالیت بهتر و بیشتر در زمینه دامپروری را برای فراگیران به وجود آورد.

انتهای پیام/پ

برگزاری کارگاه آموزشی پرورش گاو شیری در شهرستان دیلم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.