نماینده ولی فقیه در سپاه شهدا ء آذربایجان غربی گفت:آذربایجان غربی در طول ۴ دهه انقلاب اسلامی ۸۷ شهید روحانی تقدیم انقلاب اسلامی نموده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛  در راستای برگزاری کنگره بین المللی 12هزار شهید آذربایجان غربی، حجت الاسلام سرایی نماینده ولی فقیه در سپاه شهدا ء استان در خصوص برگزاری یادواره شهدای روحانیت تسنن و تشیع استان گفت: در کل کشور نزدیک 5هزار شهید روحانی و طلبه داریم که در جنگ هشت سال دفاع مقدس به شهادت رسیدند.

وی ادامه داد: در استان آذربایجان غربی 87 شهید روحانی داریم که در دوران دفاع مقدس در مناطق جنگی جنوب،غرب و شمالغرب کشور در طول 4دهه انقلاب به شهادت رسیدند.

حجت الاسلام سرایی افزود: در راستای کنکره 12هزار شهید استان، برنامه های مختلفی تا امروز برگزار شده و یکی از این برنامه و اجلاسیه ها متعلق به شهدای روحانیت می باشد که 7 آذرماه در حسینیه ثارالله ارومیه برگزار خواهد شد.

وی در پایان گفت: در طول سالجاری یادواره های متعددی در حوزه های علمیه استان برگزار شده و درجهت آشنایی بیشتر طلاب و روحانیت با شهدا، زندگینامه و عکس شهدا نصب العین طلاب و روحانیت قرار گرفته است.

انتهای پیام/م

شهادت87 شهید روحانی طی 4 دهه انقلاب اسلامی درآذربایجان غربی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.