3 واحد مسکونی مسکونی مددجویان کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) در روستای «دوله‌گویر» از توابع بخش آرمرده در شهرستان بانه افتتاح شد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛3 واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) به مناسب هفته بسیج در روستای «دوله‌گویر» از توابع بخش آرمرده در شهرستان بانه افتتاح شد.

 رئیس کمیته امداد حضرت امام (رح) شهرستان بانه در آیین بهره‌برداری از این واحدها گفت: تأمین سرپناه برای مددجویان زیرپوشش این نهاد یکی از اولویت‌های اصلی در زمینه حمایت از نیازمندان به ویژه در مناطق روستایی است و در سال‌جاری با کمک و همراهی مردم و مسؤلان، اقدامات مناسبی در این راستا انجام شده است.

جلال خلیلی  افزود: برای ساخت هر کدام از این واحدها در مجموع 350 میلیون ریال از محل اعتبارات عمرانی کمیته امداد، کمک‌های خیرین و آورده مددجویان هزینه شده است.

وی در ادامه از احداث 8 واحد مسکونی شهری و 10 واحد مسکونی روستایی برای مددجویان زیرپوشش این نهاد و همچنین تعمیرات اساسی 38 واحد مسکونی دیگر در سال‌جاری خبر داد.

خلیلی افزود: طی 8 ماهه نخست امسال، در مجموع 3 میلیارد ریال از اعتبارات عمرانی برای احداث مسکن مددجویان و  یک‌میلیارد و 140 میلیون ریال دیگر از اعتبارات طرح مقاوم‌سازی مناطق کم برخوردار روستایی برای تعمیر مسکن مددجویان در شهرستان بانه هزینه شده است.

گفتنی است؛ روستای «دوله گویر» با 25 خانوار و 110 نفر جمعیت، در 15 کیلومتری جاده بانه – دهستان بلکه در بخش آرمرده شهرستان بانه واقع شده است.

انتهای پیام/ د م

 تخصیص3 میلیارد ریال از اعتبارات عمرانی برای احداث مسکن مددجویان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.