مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان بویراحمد گفت: ۲ هزارو ۵۰۰ انشعاب غیرمجاز در روستا‌های شهرستان بویراحمد شناسایی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛  علمدار آرمین مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان بویراحمد گفت:از ۲ هزار و ۵۰۰۰ انشعاب غیرمجاز شناسایی شده در روستا‌های شهرستان بویراحمد، هزار و ۹۵ مورد با تشکیل پرونده قضایی به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی با بیان اینکه از این تعداد انشعاب غیرمجاز تاکنون حدود ۵۰۰ مورد تبدیل به مجاز شده است افزود: شناسایی و جمع آوری انشعاب‌های غیرمجاز آب به منظور جلوگیری از هدر رفت آب به ویژه برای مصارف غیر آشامیدنی و همچنین مدیریت مصرف آب است.

آرمین با اشاره به دغدغه برخی روستائیان در خصوص فیش‌های آب، ادامه داد: هم اینک شهرستان بویراحمد با تهیه ۲۷ دستگاه قرائت و صدور قبض آنلاین،خطا و دستکاری در قبض ها را به صفر رسانده و در صورت بروز خطا و یا اشکال نیز به راحتی پیگیری و اصلاح می‌شود.

کهگیلویه و بویراحمد دارای هزار و ۶۷۶ روستای دارای سکنه است که هزار و ۴۲۰ روستا از این تعداد دارای تأسیسات آب‌رسانی هستند.

۲۰۶ روستا در این استان نیز فاقد تاسیسات و شبکه‌های آبرسانی هستند که تنها ۶ روستا از این تعداد بالای ۲۰ خانوار جمعیت دارند.

 

انتهای پیام/ش

شناسایی بیش از 2 هزار انشعاب  غیرمجاز در روستا‌های بویراحمد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.