پس از اینکه کاخ سفید چند مرتبه مورد هدف هکرها قرار گرفت، احتمال دارد استفاده از گوشی هوشمند در این مکان ممنوع شود.

احتمال ممنوعیت استفاده از گوشی هوشمند در کاخ سفید!به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بر اساس گزارشی که روز دوشنبه توسط Bloomberg منتشر شد، ترامپ و مسئولان کاخ سفید بسیار نگران فاش شدن اسرار سیاسی خود در خبرگزاری ها و رسانه های مختلف داخلی و خارجی هستند.

به همین دلیل به تازگی اخباری مبنی بر احتمال ممنوعیت استفاده از گوشی های هوشمند در کاخ سفید، منتشر شده است. در حال حاضر دستگاه های هوشمند بسیاری از جمله گوشی ها و لپ‌تاپ های هوشمند به سیستم وای‌فای کاخ سفید متصل هستند و اطلاعات محرمانه بسیاری بین این دستگاه ها تبادل می‌شود، از همین رو کاخ سفید از رسانه ای شدن اطلاعات داخلی‌شان به شدت هراس دارد.

گفتنی است؛ بسیاری از کارمندان کاخ سفید در طول طول از گوشی های هوشمند خود برای تماس با خانه خود و انجام امور خانوادگی خود استفاده می‌کنند که این امر می‌تواند احتمال هک شدن گوشی های هوشمند و خانه آنها را افزایش دهد.

همچنین گفته می‌شود که در سفر اخیر ترامپ به چین، نوعی گوشی همراه توسط مقامات چینی به ترامپ داده شد تا هنگامی که در کاخ سفید اطلاعات گوشی وی هک می‌شود از این گوشی استفاده کند، به همین دلیل ترامپ نیز به این فکر افتاده است تا گوشی همه کارمندان خود در کاخ سفید را غیرهوشمند کند و استفاده از گوشی هوشمند را در این مکان ممنوع کند.

انتهای پیام/

امکان ممنوعیت استفاده از گوشی هوشمند در کاخ سفید به دستور ترامپ!

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار