رئیس هیئت ورزش‌های همگانی شهرستان دشتستان گفت: به‌مناسبت گرامیداشت هفته وحدت، پیاده روی بزرگ خانوادگی در آبپخش دشتستان جمعه ۱۰ آذر برگزار می‌شود.

پیاده‌روی بزرگ خانوادگی در آبپخش دشتستان برگزار می‌شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، یوسف اطمینان با تاکید بر توسعه ورزش‌های همگانی در دشتستان اظهار داشت:ورزش، بزرگترین عامل پویایی و نشاط جامعه است و باید ورزش همگانی در جامعه نهادینه شود.

وی با اشاره به تدوین برنامه توسعه ورزش‌های همگانی در جامعه افزود: تلاش ما در شهرستان دشتستان، توسعه ورزش‌های همگانی است و نسبت به گسترش آن توجه جدی داریم.

رئیس ورزش همگانی شهرستان دشتستان ازبرگزاری پیاده‌روی بزرگ خانوادگی در آبپخش خبر داد و بیان کرد: به‌مناسبت گرامیداشت هفته وحدت، پیاده روی بزرگ خانوادگی با تلاش حوزه مقاومت بسیج شهید دستغیب، اداره ورزش و جوانان آبپخش، شهرداری و شورای شهر آبپخش، هیئت ورزش‌های همگانی شهرستان دشتستان برگزار می‌شود.

اطمینان خاطر نشان کرد: این مراسم از استادیوم ورزشی شهدا آبپخش ساعت 7 صبح روز جمعه 10 آذر ماه، آغاز می‌شود و در پارک خضراء این منطقه نیز خاتمه می‌یابد.

وی بیان کرد:در مراسم پایانی جوایز نفیسی نیز به شرکت کنندگان، بر اساس قرعه کشی اهدا می‌شود.

رئیس ورزش همگانی شهرستان دشتستان  از مردم  شهرستان دشتستان و بخش آبپخش خواست در این مراسم شرکت گسترده داشته باشند تا با حضور خود به ایجاد شور و نشاط هر چه بیشتر و نیز سلامتی جامعه کمک شود .

انتهای پیام/پ

برگزاری پیاده روی بزرگ خانوادگی در دشتستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.