داوران چهارمین دوره جشنواره عکس نورنگار، ۱۰۰ اثر راه یافته به بخش نمایشگاه و کتاب جشنواره را برگزیدند.

به گزارش حوزه تجسمی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی چهارمین دوره جشنواره عکس نورنگار؛ داوری آثار ارسالی به این دوره از جشنواره عکس نورنگار را استادان شناخته شده حوزه عکاسی و گرافیک همچون اسماعیل عباسی، محمد ستاری و ابراهیم حقیقی بر عهده داشتند. روز گذشته این سه هنرمند پیشکسوت به همراه دبیر جشنواره مسعود افشانی، در دبیرخانه حاضر شدند و نظر خود را درباره برگزیدگان نهایی اعلام کردند.

انتخاب اولیه درباره آثار ارسالی، طی روزهای گذشته از سوی داوران جشنواره صورت گرفت و روز گذشته نیز داوری نهایی در مورد آثار انجام شد.

به اذعان داوران چهارمین دوره جشنواره نورنگار، این جلسه داوری یکی از طولانی ترین جلسات در نوع خود بود و عکس های قابل توجه بسیاری به جشنواره رسیده بود که انتخاب و تصمیم گیری را برای داوران هرچه بیشتر دشوار می کرد.

در نهایت از میان 3770 اثر رسیده به جشنواره، 70 عکس در بخش «ایران من» به بخش نهایی راه پیدا کردند که شامل عکس هایی از 61 عکاس هستند.

همچنین در بخش «بناهای تاریخی ایران» نیز 30 عکس انتخاب شدند که شامل عکس هایی از 28 عکاس می شود.

به این ترتیب، 100 عکس برای نمایش در نمایشگاه جشنواره عکس نورنگار و همینطور چاپ در کتاب چهارمین دوره جشنواره انتخاب شدند و از میان این آثار شش برنده نهایی در دو بخش جشنواره نورنگار نیز با رای داوران مشخص شدند. اسامی این برندگان همزمان با روز اختتامیه جشنواره اعلام خواهد شد.

 

انتهای پیام/

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار