بازیکن تیم نفت تهران گفت: مشکلی با شکایت هوشنگ نصیرزاده ندارم و برای دریافت مطالباتم هرجایی که مدیرعامل باشگاه بگوید حاضر می شوم.

نصرتی:برای دریافت مطالباتم از گسترش فولاد در هر نهادی حاضر می شوممحمد نصرتی در گفت و گو با  خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره شکایت باشگاه گسترش فولاد تبریز از این بازیکن به کمیته اخلاق بیان کرد: برای دریافت مطالباتم از باشگاه گسترش فولاد در هر محلی که لازم باشد شرکت می کنم و تفاوتی ندارد این محل کمیته اخلاق،کمیته انضباطی،کمیته تعیین وضعیت، حراست فدراسیون فوتبال و یا حتی بالاتر از این نهادها یعنی کمیته انضباطی فیفا باشد. امروز همراه با وکیلم به کمیته تعیین وضعیت رفتم و 2 درصد از مبلغ طلب 200میلیونی ام از باشگاه گسترش فولاد را به حساب این کمیته واریز کردم تا شکایتم به جریان بیفتد.

او ادامه داد:با آغوش گرم از شکایت نصیرزاده استقبال می کنم چرا که مطمئنم نهادهای قضائی فدراسیون فوتبال با بررسی مدارک موجود حق را به من می دهند.نمی دانم مدیر عامل گسترش فولاد چه مشکلی با من دارد که به جای پرداخت بدهی های این باشگاه تبریزی تنها به دنبال شکایت کردن است.

مدافع تیم فوتبال نفت تهران در پایان خاطر نشان کرد: البته نمی دانم بحث دریافت مطالباتم از باشگاه گسترش فولاد چه ارتباطی به کمیته اخلاق دارد. هر جا نصیرزاده بگوید حاضر می شوم تا مشخص شود از لحاظ قانونی حق با چه کسی است. نصیرزاده می تواند به هر جایی که دلش می خواهد شکایت کند اما باید دید شکایت او مستند است یا خیر؟ بارها در پیراهن گسترش فولاد با آسیب دیدگی شدید مواجه شدم و اکنون حق دارم که دنبال مطالباتم باشم.

انتهای پیام/

اظهارات نصرتی درباره شکایت گسترش فولاد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار