4هزار و 500 گیلانی در 70 مدرسه آموزش از راه دور تحصیل می کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ مهدی حاجتی مدیرکل آموزش و پرورش گیلان گفت: با هدف پوشش بازماندگان از تحصیل ، 4هزار و 500 نفر در 70 مدرسه آموزش از راه دور استان تحصیل می کنند.

وی افزود: مدارس آموزش از راه دور فرصتی برای بازماندگان از تحصیل است که این سامانه آموزشی  در مقاطع اول و دوم متوسطه اجرا می شود.

مدیر کل آموزش و پرورش گیلان اظهار داشت: توسعه کمّی و کیفی مدارس از راه دور ، توسعه مشارکت دستگاه ها  و نهادهای دولتی و غیر دولتی در تأسیس این مدارس ، بهره گیری از فن آوری  های نوین آموزشی  و برنامه ریزی برای تحقق ساحت های 6 گانه تربیت از راهبرد های اساسی آموزش و پرورش در گسترش مدارس آموزش از راه دور است.

مهدی حاجتی در مورد نحوه نظارت بر این نوع مدارس گفت: بر اساس طرح نظارتی " همتا" ، هیئتی شامل: مدیر اداره مشارکت های مردمی آموزش و پرورش ، کارشناسان و 2 نفر به نمایندگی از موسسان این مدارس بر فعالیت های مدارس آموزش از راه دور نظارت می کنندو همچنین گروه هایی از سایر استان ها از فعالیت های مدارس استان بازدید می کنند.

وی با اشاره به محتوای یکسان موادآموزشی افزود: همه مدارس آموزش از راه دور از یک الگوی تحصیلی پیروی  می کنند و مواد آموزشی تدریس شده با مدارس دولتی برابر است و در دوره های نیم سال واحدی  به همراه ترم تابستان برگزار می شود.

 

انتهای پیام/م.ع

آموزش 4هزارو 500بازمانده از تحصیل گیلانی در مدارس آموزش از راه دور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.