دبیر كارگروه علم و فناوری ارتباطات و اطلاعات گفت: ٧ داور بین المللی صاحب نظر و معتبر جهان در جایزه مصطفی قضاوت می‌کنند.

حضور داوران برجسته بین المللی در جایزه مصطفیبه گزارش خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  حمیدرضا ربیعی دبیر كارگروه علم و فناوری ارتباطات و اطلاعات در نشست خبری دومین دوره از جشنواره مصطفی كه در پژوهشكده هنر برگزارشد با اشاره به این موضوع كه ٧ داور بین المللی در این جشنواره به داوری می پردازند اظهار كرد: این داوران هركدام از جمله افراد صاحب نظر و معتبر جهان هستند كه خود دارای اثار علمی در سطوح بالا هستند.

دبیر كارگروه علم و فناوری ارتباطات و اطلاعات ادامه داد: علاوه بر داوران بین المللی ٢ داور شاخص و سرشناس هم از كشور ایران در این رویداد حضور دارند.

وی در خصوص روند بررسی طرح ها گفت: هریک از طرح ها ابتدا دركمیته های تخصصی و جداگانه مورد بررسی قرار می‌گیرند و پس از امتیاز بندی به كارگروه تخصصی وارد می شوند. 

در انتخاب داوران جایزه مصطفی محدودیت تابعیتی وجود ندارد

ربیعی در پاسخ به این سوال كه آیا از كشور عربستان هم داوری در این مسابقه وجود دارد یا خیر اظهار كرد: هیچ محدودیتی در خصوص تعداد داوران و یا تابعیت آنها وجود ندارد بلكه نكته مهم این است كه داوران برجسته و صاحب نظر باشند كما اینكه در حال حاضر یكی از برجسته ترین داوران كشور عربستان در این جشنواره حضور دارد.

 

انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.