دانشجویان زنجانی برای نخستین بار درقالب مسابقه دفاع سه دقیقه ای از پایان نامه های خود دفاع خواهند کرد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ، عباسی رئیس جهاد دانشگاهی استان زنجان هدف از برگزاری این مسابقه را تقویت مهارت‌های ارتباطی، بیانی و ایده‌پردازی در دانشجویان و نیز مهیا کردن فرصتی برای برقراری ارتباط بین فضای دانشگاه، صنعت، جامعه و کاربردی کردن پژوهش‌ها و تحقیقات دانشجویی اعلام کرد.
وی افزود : این دوره از مسابقات مختص پایان‌نامه‌هایی است که از ابتدای پارسال تا پایان شهریورماه امسال در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری از همه دانشگاه‌های وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دانشگاه آزاد و نیز دانشگاه‌های خارجی مورد تایید این وزارت‌خانه‌ها بوده و از آن دفاع کرده‌ بودند.
به گفته رئیس جهاد دانشگاهی استان در مرحله داوری برای دفاع از هر پایان‌نامه چهار داور حضور دارند که این داوران ترجیحا از اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی هستند .
عباسی با اشاره به این که نفرات برگزیده بعد از پایان ارائه همه نفرات و بر اساس جمع‌بندی هیئت داوران اعلام می‌شود خاطر نشان کرد : پس از آن مرحله نیمه‌نهایی مسابقات با رقابت بین 10 نفر برگزیده معرفی شده توسط واحدها و نفرات برگزیده بخش اصلی پایان‌نامه سال دانشجویی توسط سازمان انتشارات در بهمن‌ماه امسال در تهران برگزار خواهد شد.


انتهای پیام / ک


رقابتی حساس و جذاب دانشجویان زنجانی تنها در سه دقیقه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.