مسؤول کتابخانه عمومی بخش کوهپایه گفت: فرهنگیان در گسترش فرهنگ کتاب‌خوانی نقش مهمی ایفا می کنند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،زینب کرمانی‌زاده‌کوپایی با اشاره به الگوپذیری اقشار جامعه از فرهنگیان اظهار کرد: فرهنگیان با توجه به جایگاه و تصوری که از آنان وجود دارد باید در زمانی که به مطالعه اختصاص می‌دهند تجدیدنظر کنند و مراجعه بیشتری به کتابخانه عمومی داشته باشند.

 رئیس دبیرخانه انجمن کتاب‌خوانی بخش کوهپایه تصریح کرد: امانت‌دهی کتاب، راهنمایی مراجعه‌کنندگان در مورد انتخاب کتاب، قصه‌گویی برای کودکان و نشست کتابخوان از جمله فعالیت‌های جاری کتابخانه عمومی شهر کوهپایه است.

کرمانی‌زاده گفت: برگزاری جلسه ماهانه برای دادن آگاهی از مسایل بانوان، به مادران و دختران توسط معلمان و اساتید آگاه از دیگر برنامه‌های کتابخانه عمومی شهر کوهپایه است.

مسؤول کتابخانه عمومی بخش کوهپایه اظهار کرد: انتظار می‌رود مسؤولان با اجرای مسابقات کتابخوانی با مشارکت کتابخانه و اجرای مراسم‌ مختلف در کتابخانه و معرفی خیران در تأمین اعتبار و خرید کتاب باعث توسعه فرهنگ کتابخوانی شوند.

 وی با اشاره به دور بودن محل کتابخانه عمومی کوهپایه از مرکز شهر خاطرنشان کرد: مسؤولان شهر باید برای تغییر محل کتابخانه چاره‌ای بیندیشند، برای تسهیل دسترسی شهروندان به کتابخانه عمومی با راه‌اندازی اتوبوس واحد در خطوط شهری به منظور مراجعه آسان به کتابخانه برای عموم، شهروندان نقش پر رنگی را در حضور بیشتر شهروندان در کتابخانه عمومی ایفا کنند. 

رئیس دبیرخانه انجمن کتاب‌خوانی بخش کوهپایه تصریح کرد: مطالعه منجر به افزایش آگاهی و آگاهی منجر به تصمیم‌گیری‌های صحیح در ابعاد مختلف زندگی همه افراد جامعه خواهد بود؛ بنابراین اگر آینده بهتر برای خود و فرزندانمان را در تصور می‌پرورانیم باید مطالعه و به گسترش این امر کمک کنیم.

 

انتهای پیام/م

 

فرهنگیان در رفتار خود در قبال فرهنگ کتاب‌خوانی تجدیدنظر کنند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.