سازمان امنیت لبنان اعلام کرد زیاد عیتانی، بازیگر تئاتر این کشور اتهامات وارده مبنی بر جاسوسی برای رژیم صهیونیستی را پذیرفت.

بازیگر لبنانی به جاسوسی برای رژیم صهیونیستی اعتراف کردبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان شبکه تلویزیونی المیادین به نقل از سازمان امنیت لبنان اعلام کرد زیاد عیتانی، بازیگر تئاتر لبنانی، پس از آنکه به اتهامات وارده مبنی بر جاسوسی برای رژیم صهیونیستی اعتراف کرد، به دادگاه ویژه معرفی شد. نیروهای امنیتی در اتاق خواب عیتانی مواد مخدر، چهار رایانه شخصی و پنج دستگاه تلفن همراه که در آنها اطلاعات محرمانه ذخیره بود کشف و ضبط کردند.

سازمان امنیت لبنان همچنین فاش ساخت عیتانی پیامک ها و پیام های رمزگذاری شده از شماره هایی با پیش شماره 004 (انگلیس) و 972 (ایالت تگزاس آمریکا) دریافت کرده است.
پس از انجام تحقیقات از زیاد عیتانی، بازیگر، کارگردان و نمایش‌نامه نویس که متولد سال 1975 میلادی در بیروت است، مشخص شد فردی که وی را فریب داده، یک دختر به نام کولت ویانفیبوده (Collette Vianfi) است. این دو نفر سال 2014 میلادی با یکدیگر از طریق فیسبوک آشنا شدند. طبق تحقیقات، رابطه این دو فرد با یکدیگر تا سال 2015 از طریق فیسبوک ادامه داشت تا اینکه این بازیگر لبنانی شماره تلفن و آدرسش در بیروت را در اختیار این زن عامل موساد قرار می دهد.

در ابتدا سخنان این دو فقط به مسائل شخصی و اوضاع کلی لبنان مرتبط می شد؛ اما این ارتباط در همین چارچوب باقی نماند؛ بلکه در اوایل سال 2016 گسترش پیدا کرد و این دختر سوئدی که بعدا مشخص شد افسر اطلاعاتی رژیم صهیونیستی بوده توانست این بازیگر لبنانی را در جهت منفعت خود و دستگاه جاسوسی که در آن فعالیت داشت، به کار گیرد.

 

انتهای پیام/

اعتراف بازیگر لبنانی به جاسوسی برای اسرائیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار