سرمایه گذاران در شهرک صنعتی مُهر از تخفیف ۸۰ درصدی زمین برخوردار می‌شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ عبدالحسین جعفرزاده مدیر شهرک‌های صنعتی شهرستان‌های لامرد و مُهر گفت: سرمایه گذاران طرح‌های تولیدی در شهرک صنعتی مُهر از تخفیف ۸۰ درصدی بهای زمین و دیگر بسته‌های تشویقی برخوردار می‌شوند.

وی افزود: شرکت شهرک‌های صنعتی استان فارس با هدف گره گشایی از موانع فراروی سرمایه گذاران در این شهرک ها، مشوق‌های جدیدی را در نظر گرفته است.

جعفرزاده ادامه داد: تخفیف در بهای زمین از جمله این تخفیف‌ها است و در این چارچوب سرمایه گذاران تنها ۲۰ درصد بهای هر متر مربع زمین به ارزش ۲۶۲ هزار و ۵۰۰ ریال را می‌پردازند.

وی اظهار داشت: این تخفیف پس از تکمیل و بهره برداری از واحد‌های تولیدی و به ازای ایجاد اشتغال بر اساس جواز تاسیس ارایه شده اعمال می‌شود.

مدیر شهرک‌های صنعتی شهرستان‌های لامرد و مُهر از دیگر مزایای این مشوق‌ها را کاهش پرداخت نقدی بهای زمین از ۱۵ درصد به پنج درصد و افزایش مدت اقساط از ۳۶ ماه به ۴۸ ماه عنوان کرد و تصریح کرد: در این چارچوب، سرمایه گذار تنها پنج درصد مبلغ بهای زمین را به صورت نقد و مابقی را به صورت اقساط ۴۸ ماهه (هرسه ماه یک قسط) پرداخت می‌کند.

شهرک صنعتی مُهر با ظرفیت استقرار ۲۵۰ واحد صنعتی و اشتغالزایی بیش از ۵۰۰۰ نفر هم اکنون دارای امکاناتی از جمله آب برق، گاز و جاده آسفالت برخوردار است و در فاصله پنج کیلومتری مرکز شهرستان واقع است.

شهرستان مُهر در فاصله ۴۲۴ کیلومتری جنوب شیراز قرار دارد.
انتهای پیام/ر

تخفیف ۸۰ درصدی زمین در شهرک صنعتی مهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار