فرماندار ملایر تاکید کرد:

ترویج و توسعه فرهنگ نماز در فضای مجازی

معاون استاندار و فرماندار ویژه ملایر گفت:نماز در زندگی اجتماعی تاثیر به سزایی دارد.

تاثیر نماز در زندگی اجتماعیعبدالعظیم رضایی فرماندار ملایر در دومین اجلاس نماز با موضوع فضای مجازی در تالار موقوفات شهرستان ملایر، افزود: باید تاثیر نماز را بیشتر از آن چیزی که در عرصه کنونی است، در زندگی خود ببینیم.

وی با بیان اینکه امروز فضای مجازی بخش مهمی از زندگی مردم شده، اظهار کرد: اگرچه نگرانی عمومی در راستای استفاده از فضای مجازی در بین خانواده ها و جامعه ایجاد شده، اما فرصت های بسیار خوبی نیز در این فضا وجود دارد که باید برای استفاده مطلوب از این ظرفیت ها تلاش کنیم.

فرماندار با اشاره به اینکه باید برای تبدیل جامعه به جامعه دینی و نماز خوان واقعی تلاش کنیم، بیان کرد: با توجه به ترویج بی اخلاقی ها و آسیب های اجتماعی در جامعه، باید از حالت اداری، دولتی و تکلیفی خارج و با توسعه و تعمیق فرهنگ نماز آسیب های اجتماعی را کاهش دهیم.

رضایی ادامه داد: هم اکنون که فضای مجازی بسیاری از حوزه های مختلف همچون فرهنگی را در اختیار دارد و تبادل اخبار، مسایل علمی، اخلاقی، فرهنگی و بسیاری از موارد مختلف از طریق فضای مجازی پیگیری می شود، باید همت بیشتری برای استفاده حداکثری از فرصت های فضای مجازی برای ترویج فرهنگ نماز و مسایل دینی ایجاد شود.

وی هدف این اجلاس را بسترسازی برای استفاده از ظرفیت های فضای مجازی در راستای ترویج فرهنگ نورانی نماز برشمرد و تاکید کرد: مسئولان دستگاه های اجرایی بویژه حوزه های فرهنگی باید از ظرفیت هایی که در اختیار دارند، ترویج و توسعه فرهنگ نماز در فضای مجازی را در اولویت کاری خود قرار دهند.

انتهای پیام/ب

 ترویج و توسعه فرهنگ نماز در فضای مجازی در اولویت باشد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.