عضو شورای شهر اهواز خواستار حل مشکل سند مالکیت در مناطق حاشیه این کلانشهر توسط استاندار خوزستان و شهردار اهواز شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رحیم کعب‌عمیر، عضو شورای شهر اهواز با بیان اینکه نداشتن سند مالکیت بزرگ‌ترین مشکل مناطق حاشیه و کم برخوردار این کلانشهر است، بیان داشت: خواسته ما از استاندار خوزستان و شهردار اهواز این است که این موضوع را به صورت ویژه حل نمایند.

وی تصریح کرد: با توجه به وضعیت املاک در این مناطق، در بخش مسکن رکود حاصل شده و طبیعتاً درآمدهای شهرداری در این مناطق کم است. بالا رفتن درآمد شهرداری در این مناطق به معنای بالا رفتن خدمات و عمران محلات مختلف است.

کعب عمیر با بیان اینکه جاده‌های اهواز کمربند خارجی ندارند، اذعان داشت: نبود کمربند خارجی سبب ایجاد حلقه‌های ترافیکی درون شهر می‌شود و باید با احداث این جاده‌های خارجی، ترافیک شهر را به رینگ بیرونی شهری تخلیه کنیم.

عضو شورای شهر اهواز در ادامه افزود: وجود خطوط آهن و انرژی در محدوده شهری اهواز سبب ایجاد مشکلات زیادی برای مردم شده است و باید این خطوط از محدوده شهری خارج شوند تا بتوانیم خدمات بهتری به مردم ارائه دهیم. انتقال این خطوط نیاز به اعتبارات کلان دارد، اما این خطوط باید به بیرون از شهر منتقل شوند.

انتهای پیام/گ

لزوم حل مشکل سند مالکیت در مناطق حاشیه اهواز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.